Isnin, 29 April 2013

#PRU13 - KEGANASAN TERBARU, BILIK GERAKAN MCA SG JARUM K.LANGAT DI BOM API #TolakPR #BetterNation

Kesan Bom Api Pagi tadi

Kerosakan yang berlaku

Lagi kerosakan yang berlaku

Bekas Botol Yang Dijadikan Bom Api.

KUALA LANGAT:- Sg Jarum, Bilik Gerakan MCA telah di bakar dengan Bom Api pagi tadi. Dua hari sebelum kejadian, sewaktu pembukaan bilik gerakan tersebut, telah berlaku sedikit kekecohan. Berlakunya provokasi di pihak DAP yang dikatakan mengupah sepasukan mat rempit bermotor untuk membuat bising dan kacau. 

Bilik Gerakan MCA berkenaan berdekatan dengan bilik Gerakan PKR. Kejadian membakar bilik gerakan BN di seluruh Selangor semakin kerap berlaku dan terjadi. 

Adalah jelas betapa terdesaknya DAP untuk mengekalkan kepercayaan pengundi Melayu, India dan Cina di seluruh negara. Dengan masalah dalaman DAP yang kronik dan di tambah lagi dengan pelbagai skandal yang melanda DAP, keganasan merupakan Jalan Keluar yang di nampak oleh DAP dari kemelut ciptaan mereka sendiri. 

Tak menghairankanlah bila Tan Beng Hock sanggup terjun bangunan SPRM kerana takutkan ugutan dan intimidasi jenayah DAP terhadapnya. Kemudian tanpa rasa bersalah, DAP pergunakan pula kematian Tan Beng Hock menuduh SPRM bagi menutupi jejak-jejak kejahatan mereka sendiri ?

DAP memang ganas dan terlalu rasis untuk di terima oleh rakyat Malaysia yang berbilang kaum dan agama dan pecinta KEAMANAN. 


1 ulasan:

no name berkata...

Para penggundi harus bijak memilih keganasan @ keamanan....besatu kte teguh becerai kte roboh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...