Isnin, 18 Mac 2013

3 lLIWAT, SATU KEMATIAN & PENCEROBOHAN LAHAD DATU #Pray4Sabah




Ciom Ketiak Derr.. Amik 'Feel Dulu......"

Liwat 1 - 
Disabitkan kesalahan kemudian dibebaskan kerana TEKNIKAL bukan sebab liwat tak berlaku. Saksi-saksi masih hidup. Malah Karpal Singh dan Mat Syabu masih bernafas lagi. Kerana Karpal Singh dan Mat Syabu lah, Anwar Ibrahim di dakwa atas kesalahan Liwat 1. Sehingga kini, Anwar Ibrahim tak pernah berani bersemuka dengan Umi Hafilda secara berdepan. Banyak kali bertembung ceramah dengan Umi Hafilda. Akhirnya Anwar Ibrahim melangkah pergi main jauh-jauh. 

Liwat 2 - 
Anwar Ibrahim tak berani bersumpah dalam mahkamah dari kandang saksi bagi mengelak di soal siasat. Enggan memberikan sampel DNA. Melakukan demonstrasi besar-besaran di hadapan kompleks Mahkamah Jalan Duta. Berakhir dengan insiden letopan bom kecil. Mahkamah mendapati bukti keterangan tak mencukupi menyokong keterangan Saiful untuk sabitan hukuman. Sekali lagi atas dasar Teknikal. Kes masih di tahap RAYUAN. 

Kemudian Azlan Lazim bapak kepada Saiful buat U-Turn. Dalam dua sidang medianya , seorang wartawan pun tak dibenarkan bertanya soalan. Dalam sidang media ke 2, seorang blogar PR, Tulang Besi @Abdul Rahman mengamuk sakan bila wartawan bertanya kenapa bapa Saiful tak berani bersumpah laknat. Saiful Bukhari mengadakan sidang media memperjelaskan Anwar Ibrahim membeli bapanya. Berdasarkan kepada pendedahan CheguBard sendiri mengenai Azlan Lazim, beliau seorang opurtunis.

Liwat 3- 
Gambar-gambar aksi yang dikatakan sebagai Anwar Ibrahim mula tersebar. Malah dikatakan klip video pun sudah diterbitkan. Pada kali ini, pacai pkr masih mengatakan ianya fitnah. Mula mempersoalkan dan mempertikaikan kesahihan video dan gambar. Anwar Ibrahim menyaman Nallakaruppan dan bila Shamsidar di sepina, Anwar Ibrahim gabra beruk. Mereka yang agak 'Lemah Semangat' sekali lagi beralah kepada desakan pacai PR. Hj Hadi sendiri pernah mengatakan bahawa segala perbuatan salahlaku mana-mana pemimpin perlu didedahkan agar rakyat tidak memilih pemimpin berakhlak buruk.

Kita kesal dengan sikap pacai pkr dap pas yang masih mempertahankan dan melindungi kejahatan-kejahatan. Sikap sebeginilah yang membawa kepada pencerobohan Lahad Datu.

Satu Kematian.
Mendiang Bala disahkan mati kerana komplikasi jantung. Chegu Bard mendakwa ianya akibat permainan ilmu sihir. Keluarga Bala mengakui Bala mati kerana sakit jantung. Kalid Ismeth melabelkan kematian Bala sebagai 'Mati Syahid'. KALID ISMETH INI JUGALAH YANG TELAH SEPAK TERAJANG SEORANG ANGGOTA POLIS TRAFIK SEMASA BERSIH 3.0 dulu. 

Kematian Bala merupakan satu kekeciwaan di pihak pkr. Startegi mereka untuk terus menyebarkan fitnah-mehnah terhadap DS Najib menemui jalan buntu.

Pencerobohan Lahad Datu. 
Kita dengar apakata Tan Sri Musa Hasan mengenai pencerobohan di Lahad Datu dalam siri jelajah ceramahnya ANCAMAN KESELAMATAN NEGARA.




Pencerobohan Lahad Datu berlaku kerana adanya kerjasama daripada dalang-dalang tempatan. Berdasarkan kepada siri keganasan berterusan oleh pihak tertentu anda sendiri sudah tentu dapat mengagak siapakah dalang-dalang sebenar yang menjemput penceroboh datang ke Lahad Datu.

Isu pencerobohan Lahad Datu ini mula dipecahkan sendiri oleh pacai PKR. Memang menghairankan bagaimana pacai pkr boleh tahu kehadiran penceroboh sebelum disahkan oleh ATM & PDRM? Siapakah informer mereka yang memberitahu kehadiran penceroboh? Sudah tentulah informer mereka yang menyambut kedatangan penceroboh tersebut. Mat Bom adalah nama yang di sebut-sebut oleh penduduk setempat di Lahad Datu. Beliau telah tertangkap semasa cuba mencari perlindungan di Dewan orangramai. Kemungkinan besar beliau hendak melakukan sesuatu onar.

Menurut keterangan penduduk setempat, Mat Bom berdendam dengan kerajaan kerana kalah perbicaraan kes dengan FELDA. Beliau cukup membenci kerajaan. Sentiasa menghasut penduduk setempat mentaati 'Sultan Sulu Kiram da Tiram 50sen. Beliau turut menghasut penduduk setempat memberontak terhadap kerajaan. 

Oleh itu amat wajar kepada kita semua menolak entiti haramjadah bernama PAKATAN RAKYAT yang dianggotai DAP PKR PAS. Lagipun PR tak pernah didaftarkan secara sah di bawah AKTA PERTUBUHAN dan SPR.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...