Ahad, 6 Januari 2013

PERTAHANKAN KEJAHATAN DAP PKR PAS TAK MENJAMIN NEGARA BEBAS RASUAH.

e-Fatwa Jakim - Amanat Haji Hadi

PETIKAH SINAR HARIAN
(SORI BRO -BRO WARTAWAN SINAR HARIAN GWA PETIK SEMUA):-

SHAH ALAM - Fatwa mengenai Amanat Hadi telah dikeluarkan pada 24 Julai 2002 di negeri Melaka dan diwartakan sehari selepas itu.
Perkara itu dipaparkan dilaman web Jabatan Kemajuan Agama Islam (Jakim) menerusi portal e-Fatwa.
Menerusi portal itu, Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan memutuskan Amanat Hadi itu, bercanggah dari segi ajaran Islam dan bercanggah dengan kepentingan masyarakat Islam dan kemuliaan agamanya serta bercanggah prinsip dakwah Islamiah.
Selain itu, Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan turut tegaskan mana-mana orang Islam dilarang menyebar, mengajar, pelajari dan amalkan amanat itu serta menjual, mencetak, membeli atau memiliki amanat tersebut.
Sebelum itu, Mesyuarat Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Ugama Islam Malaysia yang bersidang 21 November 1984 membincangkan mengenai isu kafir mengkafir sesama orang Islam. Mesyuarat buat keputusan seperti berikut:
Bahawa jika ada tuduhan atau anggapan oleh ahli atau penyokong Pas atau oleh sesiapa jua bahawa ahli Umno, pemimpin atau pegawai Kerajaan yang beragama Islam sebagai kafir atau sebaliknya iaitu ahli-ahli Umno, pemimpin atau pegawai kerajaan yang beragama Islam menuduh pemimpin atau ahli-ahli Pas kafir, adalah tidak benar sama sekali dan sia-sia.
Oleh demikian ahli Umno atau sesiapa jua mengucap Dua Kalimah Syahadah tetap orang Islam selagi tidak dihukum murtad oleh pihak berkuasa agama Islam Malaysia.
Sesiapa yang membuat tuduhan atau anggapan bahawa ahli-ahli Umno, pemimpin atau pegawai Kerajaan atau sesiapa juga yang beragama Islam sebagai kafir, maka perbuatan itu adalah haram dan hendaklah bertaubat kepada ALLAH.
 Perbuatan itu hendaklah diberhentikanserta merta.
Di bawah ini pula Khlid Ismeth Militan Syiah PAS yang sayangan DAP ANTI ISLAM tapi mahukan berbunuhan sesama Islam.

 

dan ini pula pengakuan CN Afghan otai PAS lebih lama daripada Khalid Ismeth budak mentah air liur melilih, mengaku dan mendedahkan kepincangan dan kejahatan pemimpin PAS.

Pemiimpin PAS menjadi JAHAT kerana KEJAHATAN MEREKA TIDAK BERANI DI TEGUR DAN DIPERBETULKAN OLEH AHLI MILITAN SYIAH PAS SEPERTI Khalid Ismeth. 

Manakala ahli PAS seperti CN Afghan yang lebih banyak berkorban berbanding Khalid Ismeth militan syiah PAS yang hanya tahu sepak polis yg tak berdosa di PECAT dari PAS kerana menyatakan KEBENARAN.




Kepada anda semua, JANGAN LAGI MEMBIARKAN KEJAHATAN PEMIMPIN PAS DAP PKR DIPERTAHANKAN HANYA SEMATA KERANA KEBENCIAN YANG TAK BERASAS KEPADA UMNO/ BN.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SALAM BRO !! SYABAS !!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...