Ahad, 6 Januari 2013

GUAN END TIDAK MEMPERCAYAI SIBERTURPER PKR DAN PAS.

Di petik daripada kiriman rakan fesbuk :-
PANAS!!! GUAN ENG BUKA PUSAT GERAKAN BAWAH TANAH BUAT CYBER TROOPERS DAP??!!
Berita yang sampai ke telinga Tuah ni agak tidak sedap di dengar. Tuah mendapat khabar bahawa LIM GUAN ENG telah terasa tercabar dengan Cyber Troopers pro-BN. Maka dengan itu beliau telah mengambil initiative untuk melatih Cyber Troopers di bawah kelolaannya sendiri kerana beliau tidak percaya kepada PAS dan KEADILAN. Disebabkan itu, hanya puak-puak DAP sahaja yang di panggil. (PAS dan KEADILAN jangan marah) Tetapi itulah hakikatnya.
Yang lebih menarik lagi, hanya Cyber Troopers yang terpilih sahaja (kasta atasan) mendapat sponsor RM5k setiap seorang. Di sini Tuah telah difahamkan pihak yang sponsor itu adalah PEMAJU yang banyak mendapat keuntungan dan kelulusan projek daripada kerajaan Negeri Pulau Pinang. Dan termasuklah hasil daripada Go Green Penang (tanpa beg plastic) untuk Negeri Pulau Pinang sahaja.
LIM GUAN ENG RASIS!!! Mengapa puak-puak DAP sahaja? Bagaimana pula degan PAS dan KEADILAN? Adakah Pakatan Rakyat sudah tidak sepakat? 
Siapakata Guan End benar-benar hendakkan sebuah  MALAYSIA BERSATU?

Jika beliau mempunya rangkaian dan dana yang cukup serta sokongan yang mampu mengekalkan kerjaya politik beliau, buat apa beliau hendak menyusahkan dirinya menyokong oranglain?

Sebab itulah beliau MAMPU MENGUBAH KEPUTUSAN PEMILIHAN JTP DAP waima sudah berlalu dua minggu.
Dan ada yang sanggup menjadi KAMBING HITAM beliau.

Kepada semua sibertruper pkr dan pas , korang nak bantu Guan End pun buat apa?
Guan End tidak akan membantu korang tau.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...