Khamis, 6 September 2012

PRONO-KR SEMAKIN TAK WARAS LAH.

Insiden Terbaru Semalam Jam 12 Tengahari Di hadapan Ibupejabat PronoKR Yang Terhutang Sewa di Mana Seramai 30 Orang ahli NGO bernama NAMBIKKEI diketuai oleh Kalai & Ramesh Rao Melakukan Bantahan Aman Ke atas Penghinaan Jalur  Gemilang Di Ambang Merdeka. Ahli PronoKR telah melakukan provokasi terhadap Bantahan Aman Tersebut (Gambar) 

SALAHSANGKA MELIWAT 
Bendera Pengkhianat Yang PronoKR dan Sekutunya dalam Pakatam Jahanam Hendak Gantikan JALUR GEMILANG .. Kita Bakor .. Kita Bakor..Kita Bakor ...

Model Sambilan berusia 19 Tahun Telah Menyerah diri Di Johor, Ternyata Pengerusi DAP Johor Yang Mengiringi Beliau. Terbukti DAP TETAP ANTI ISLAM , ANTI MELAYU ANTI RAJA-RAJA MELAYU dan TETAP MAHU TUBUHKAN REPUBLIK. 

Di atas tanggungjawab dan amanah mempertahankan kedaulatan negara dan Jalur Gemilang, sebuah NGO BARISAN BERSATU NAMBIKEI yang diketuai oleh Kalaivanar dan Rames Rao mengadakan satu bantahan aman di hadapan ibupejabat PKR pada tengahari semalam. Kecoh beb ! Sebab mereka menerima provokasi daripada 50 orang gengsters dan samseng PKR.  Akhirnya Polis berjaya mendamaikan kedua pihak. 

Agak anih kerana sebuah NGO seperti Nambikkei begitu berani mempertahankan kedaulatan dan maruah negara. Hairan dimanakah suara PEMUDA UMNO dan PEMUDA BN dalam hal ini? Nambikkei membuktikan mereka adalah anak Malaysia sejati dengan laungan DAULAT TUANKU !


TEPUK DADA TANYA IMAN .... 
PKR, DAP & PAS MEMANG TAK WARAS DAH.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...