Selasa, 4 September 2012

ANWAR AIB-BRAHIM SUDAH MATI AKAL & LANGKAH.


ANWAR AIB-BRAHIM cuba memulihkan semula imej 'warak' dan 'alim beliau dengan menggunakan masjid. Malangnya usaha beliau untuk menarik simpati belas kasihan melalui insiden bilik tidur beliau di ceroboh dan bas mewah beliau di simbah cat tak menjadi pula. 

Sehingga kini beliau masih belum lagi dapat menjawab di mana kah jam omega beliau. Malah sehingga kini beliau tidak dapat membuktika bahawa beliau di fitnah dalam kes liwat nya. 

Kes liwat II nya pun masih tergantung kerana rayuan masih berjalan terhadap keputusan mahkamah Tinggi yang tidak berani hendak mensabitkan hukuman ke atas beliau. 

Siri Jelajah Merdeka Pakatam Rakyat sebenarnya adalah siri Jelajah untuk memulihkan imej tercalar Anwar Aib-Brahim. Imej nya sudah teruk tercalar sejak terdedahnya segala kepalsuan beliau. 

Video salahlaku seksual beliau, kes liwat II dan video beliau mengarahkan rempuhan BERSIH 3.0 adalah di antara perkara-perkara aib yang beliau sendiri lakukannya. Kerana itulah para pencacai Pakatam Jahanam berusaha lebih keras untuk memperlekehkan tindakan PERKASA KOTA SETAR menghalang Anwar Aib-Brahim mencemarkan masjid Al Hussin. 

Kerana itu jugalah para pencacai pakatam jahanam cuba mencipta isu kononnya ada pelajar tahfiz enggan bersalaman dengan DS Rosmah.

Kerana itu jugalah para pencacai Pakatam Jahanam memainkan isu Hasan Ali bergambar dengan sekumpulan wanita yang tak bertudung.

Itu semua adalah usaha Pakatam Jahanam mahu memulihkan semula imej aib Anwar Aib-Brahim yang sudah banyak kali terkantoi. 

Begitulah kesudahan nasib Anwar Aib-Brahim sekarang ini. Akalnya dan langkahnya sudah mati. DAP cauvinis rasis pun sudah ingkar kepadanya. Malah PAS pun turut mengingkari beliau. Beliau tahu bahawa pada kali ini PKR akan berseorangan menghadapi PRU 13 tanpa sebarang sokongan padu daripada DAP cauvinis rasis. PAS dan majoriti kem dalam PKR.

Anwar Aib-Brahim sedang menunggu saat digulingkan oleh kem-kem yang berada dalam PKR.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...