Isnin, 13 Ogos 2012

PUAK POLITIK GAMPANG BUDU TAKUT TAK DAPAT JADI CALUN KUTUK NAJIB.

Memang gampang lah puak Politik gampang Budu ni. Nak plak keturunan yang mengkhianati Tok Janggut yang guna gelaran Sanggah Tok Janggut. Kepala hotak dia lah nak sound-sound DS Najib pasal Winabel Kandidat. DS Najib bukan macam Sanggah Tok Janggut dan grup pengkhianatnya. Sanggah Tok Janggut mana ada harga diri pun. Sanggah Tok Janggut dan grupnya amat suka berkhianat dan bersikap curang. Pepuak  Gampang Budu nie memang patot di ajar secukupnya. Sebab puak ini lah yang amat berpotensi mengkhianati dan mensabotaj Barisan Nasional pada PRU 13 nanti kalau tak dapat menjadi calon. 

Biar hamba terangkan di sini apa yang berlaku sebenarnya. Akibat karenah dan gara-gara politiking pepuak Gampang Budu ni menyebabkan ramai orang naik menyampah. Dari Kota Bharu sampailah ke Putrajaya pepuak ini bikin onar sana sini.

Sehinggakan Konvensyen Media Sosial 1 Malaysia (KMS1M) pun di sabotaj dan dijadikan bahan politiking dalaman untuk agenda cantas mencantas oleh pepuak Gampang Budu nie. Perancangan jijik dan kotor oleh pepuak Gampang Budu ni bermula secara agresif di Konvensyen Media Sosial 1 Malaysia di Kota Bharu. Bermula pengkhianatan kepada peneraju sebenar KMS1M. Makin berlagak dan makin berkokok pepuak Gampang Budu nie.

Diberitakan juga , sesiapa menceritakan mengenai perihalan puak Politik Gampang Budu nie maka mereka akan di anggap sebagai musuh oleh mereka. Gerak Kerja Puak Politik Gampang Budu memang licik. Sana makan dan kat sini pun makan. Khianat sana dan khianat sini. Pandai berlakun baik dan mempunyai wajah bertalam-talam di hadapan macam-macam orang.

Cara mereka berpolitik adalah agresif dan memang macam celaka punya. Mereka akan menjaga dan melindungi puak yang berdarah budu seperti mereka sahaja.

Brotherhood - itulah yang di jaja dan di jual oleh pepuak gampang ni kepada rakan-rakan mereka untuk memudahkan segala perancangan jahat dan curnag mereka. Mereka juga pandai memasang jerat. Menabur budi pada awal nya untuk memerangkap kawan-kawan. Ini supaya tiada sebarang suara mengkritik dan mendedahkan grup mereka.

Mana-mana suara yang bercerita, mendedahkan dan mengkhabarkan kepada umum mengenai mereka akan di label sebagai Bakar Rumah Sendiri.  Yang benornya, pepuak Gampang Budu ini lah yang Bakar Rumah Sendiri. 

Kepada yang lain hamba menyeru agar cepat sedar. Ingatlah pepuak Gampang Budu ni mampu ditewaskan. Mudah dikuasai sebab mereka pun manusia biasa juga. Jangan takut lah kepada mereka walaupun mereka akan gunakan macam-macam cara nak tutup mulut kita.

Kami orang Melayu Islam yang cintakan kedamaian dan perdamaian sesama Melayu Islam berharap benar agar Allah Ta'ala akan memberikan pertolongana besar kepada umat Melayu Islam. Semoga puak Politik Gampang Budu ini akan ditundukkan dan dikalahkan demi masa depan perpaduan umat Melayu Islam.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...