Isnin, 13 Ogos 2012

HOI PUAK BUDU DALAM BN !!! BANGUN LAH PEPUAK KOMUNIS PAKATAM NAK MELACUR LAGI NI.


Jalur Gemilang !
Bukan Copy Atau Meniru Mana-mana Bendera 


Bendera Replika Copy Republik Indonesia & Singapura Yang Hendak DiKibarkan dan Di Gantikan Dengan Jalur Gemilang !


KUALA LUMPUR 12 Ogos: KEADILAN menyokong perhimpunan ‘Janji Bersih’ yang akan diadakan di Dataran Merdeka pada malam sambutan hari kemerdekaan, 31 Ogos ini, kata Timbalan Presidennya, Azmin Ali.
Azmin berkata, KEADILAN sentiasa menyokong hasrat mana-mana pihak untuk melihat sambutan kemerdekaan lebih bermakna, termasuk memberikan ruang kepada rakyat menyatakan pandangan dan kritikan demi kebaikan negara.
“Oleh itu kita dukung hasrat mereka untuk adakan perhimpunan ‘Janji Bersih’.
“Saya fikir mereka punyai matlamat yang cukup jelas untuk pastikan pilihan raya di negara ini bersih dan adil agar rakyat dapat memilih pemimpin yang dirasakan lebih baik untuk mereka,” katanya yang ditemui di Masjid An-Nur, Batu Caves dalam program Penyampaian Sumbangan Aidil Fitri, semalam.
Perhimpunan ‘Janji Bersih’ dianjurkan oleh 20 badan bukan kerajaan (NGO), antaranya Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dan Suara Rakyat Malaysia (Suaram) untuk mengingatkan Umno BN tentang janjinya mengadakan pilihan raya yang adil dan bersih.
Sasterawan Negara Datuk A Samad Said juga turut menyertai perhimpunan itu dan akan mendeklamasikan puisinya.- KEADILAN DAILY.
ACARA JANJI BERSIH TAK JEJAS SAMBUTAN KEMERDEJKAAN : SAMM - keadilan daily
Merujuk kenyataan Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar mengenai
‘Himpunan Janji BERSIH’ malam sambutan tahun baru.
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) selaku salah sebuah NGO yang sama mengajak rakyat turun ke Dataran Merdeka mengira detik ulang tahun kemerdekaan negara dengan ‘mood’ menuntut 8 tuntutan BERSIH ditunaikan menegaskan bahawa: - TUKAR TIUB.
Hamba naik hairan lah, pepuak Politik Gampang Budu Pakatam sudah bersedia nak buat onar nie. Dan terus konsisten dengan dakyah bangang mereka mengenai Kemerdekaan Negara pada 31hb Ogos 1957 dan penubuhan Malaysia 16hb September 1963.

Tapi hanya kenyataan KPN sahaja yang keluar membantah tindakan puak Politk Gampang Budu Pakatam tersebut. DI pihak BN masih terus diam membisu. Tidak ada satu tindakan dan counter-propaganda kepada propaganda jahat puak Pakatam tersebut. 

Hai takkan nak sabotaj DS Najib dan DS Hishamuddin sampai camni sekali????? Helo !!!!! BN masih mempunyai seramai 142 ahli Parlimen dan 358  ADUN di seluruh Malaysia serta seramai beribu-ribu lemon sibertruper terkumpul di bawah Konvensyen Media Sosial 1 Malaysia di bawah kelolaan dan seliaan puak Politik Gampang Budu! ......


berbanding dengan Pakatam yang ada hanya 211 ADUN dan 74 Ahli Parlimen dan beberapa kerat siberturper yang bangang-bangang belaka.

Takkan tak mampu nak membantah dan melawan serta menghentikan tindakan jahat dan bahlol puak pakatam tersebut walaupun dengan satu huruf pun?


Mana puak Politik Gampang Budu yang dakwa dakwi merekalah ter-hebat sangat pertahankan UMNO/BN dan begitu pakar dalam strategem propaganda bersilang????


Ehh di mana slogan "Fitnah Tersusun Mampu Dikalahkan Dengan Kebenaran Yang Teratur'? 

Ke cuma terpakai masa nak menghentam para pengkritik sahaja bagi tujuan berkhianat?


Semua dah jadi bisu ke sama seperti Dewan OOOlamak PAS??????

Hamba dan semua rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian nak tengok lah sekali lagi bukti kehebatan Puak Politik Gampang Budu beraksi melawan Puak Politik Gampang Budu Pakatam. Tentu hebat dan sengit pertempuran tersebut.

Kalau setakat pasukan FRU dan RELA juga yang kena turun padang lebih baik kita desak DS Najib NAIKKAN GAJI & ELAUN FRU DAN PDRM SAHAJA !

Kalau puak Politik Gampang Budu Pakatam masih berjaya melakukannya juga maka memanglah gampang sangat lah pepuak Politik gampang budu selama ini.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...