Selasa, 14 Ogos 2012

# KOMUNIS "BLACKS-OUT!" PAKATAM -NGEH KENA HENTAM DENGAN PENYOKONGNYA.

.
Ngeh Yang sebelumnya Dikaitkan Dengan Penglibatannya Sebagai Penghantar Makanan kepada Parti Komunis Malaya Pada Masa Darurat, Kini Berhadapan Dengan Masaalah Serius Dengan Penyokong-penyokongnya  Di Peringkat Cawangan & Bahagian.

NST  melapurkan Ngeh menghadapi krisis paling besar dalam bahagiannya. Orang-orang kuatnya pun sudah memberontak terhadap kepimpinan komunis ala diktaktor Nazi dan Komunis Perang Dunia Kedua. Segalanya berpunca apabila Ngeh mahu mengenakan tindakan displin ke atas pemimpin-pemimpin DAP Bahagian Lumut, Desa Manjung dan Kampung Acheh  yang menganjurkan acara jamuan kutipan derma pada Ogos 4 lalu. 

Ngeh menjadi Pengerusi DAP Negeri Perak sejak 2010 dan kepimpinannya sentiasa dipertikaikan dan dipersoalkan oleh pemimpin-pemimpin DAP peringkat cawangan dan bahagian. Menurut sumber dalam DAP yang tidak mahu dikenali ketiga-tiga pemimpin bahagian berkenaan adalah pemberontak dan kumpulan yang kalah dalam pemilihan parti. 

Kekecohan yang berlaku turut membimbangkan kepimpinan PKR. Sumber PKR memaklumkan kepimpinan PKR telah menasihati Ngeh agar mengekang pertelingkahan dalaman tersebut agar tidak menjejaskan peluang Komunis 'Blacks-Out!" Pakatam untuk menang di Perak. 

Manakala dua dari ketiga pemimpin terbabit menyatakan mereka bersedia untuk berhadapan dengan Jawatankuasa Displin Parti jika di panggil untuk membela diri. Pengerusi DAP Desa Manjung Solaiman O.P. Syed Ibrahim tidak dapat dihubungi. 

DAP yang sudah dipersetankan sememangnya mempunyai imej paling buruk dan huduh sepanjang zaman. Budaya Politik Dinasti warisan PAP bertunjangkan kepada Ultra-Kiasu Cauvinis rasis Cina Nanyang (Cina seberang Laut) sememangnya bersifat feudalistik dan kuku besi, Tiada bantahan dan kritikan dibenarkan samasekali. Semuanya hendak dijadikan YES-MAN!. 

Mana ada amalan demokrasi dan kebebasan bersuara dalam DAP pun. Semua ahli dan pemimpin kecil dalam DAP termasuklah yang pernah menjadi senator seperti Tunku Aziz tidak boleh bersuara dan berbeza pendapat dengan maharaja-maharaja cauvinis rasis dalam DAP. 

Budaya inilah juga kepimpinan Maharaja Ultra-Kiasu Cauvinis Rasis DAP nak terapkan dan amalkan di peringkat kepimpinan Komunis 'Blacks-Out!" Pakatam jika puak komunis cauvinis rasis menguasai Putrajaya. 

Hancur negara nanti jadinya!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...