Ahad, 12 Ogos 2012

DEWAN OOOOLAMAK PAS SETUJU BUBAR PAS.


Ketua Dewan OOOOLamak PAS Harun Taib yang jadi Bahan Jenaka Oleh DAP Kapir Harbi.

Tahukah anda berapa ramaikah Pemimpin PAS yang menjadi Ahli Parlimen dan ADUN selama ini? Yang tanpa segan silu makan 'Duit Haram' hasil kutipan cukai pembayar cukai? 

Tahukah anda bahawa nama BARISAN NASIONAL diberikan oleh bekas Presiden PAS arwah Dato' Mohd Asri dan arwah Tun Abdul Razak selepas Kit Sialan cetuskan pertumpahan darah sesama rakyat dengan kerjasama komunis pada 1969?

Tahukah anda bahawa Dewan OOOOlamak PAS pada masa itu memutuskan Hukumnya WAJIB masuk BN? Tapi selepas Tun Razak meninggal dunia, silatturrahim itu diputuskan gara-gara tindakan rakus Pok Nik nak jadi Menteri Besar Kelantam?

Tahukah anda bahawa hanya tinggal dua orang pemimpin PAS yang tahu kisah tersebut (Pok Nik) tetapi menyembunyikan kebenaran itu daripada pengetahuan ahli dan penyokong PAS kerana tamakkan KERUSI EMPUK PUTRAJAYA??

Tahukah anda bahawa ramai pemimpin PAS yang ada sekarang adalah  Orang Baru yang tak tau cerita lama PAS dan perjuangan PAS ?

Tahukah anda bahawa Dewan OOOlamak PAS sudah hilang kredibiliti dan kewibawaan mereka?

Taraf Dewan OOOOlamak PAS Pusat dan di semua negeri-negeri sudah sama dengan taraf Dewan Makan. Yakni hanya memastikan segala pembohongan PAS boleh di makan  dan di telan oleh orang Islam. Halal atau Haram tu bukan persoalan utama. Janji masyuk dan boleh pergi ke Putrajaya. 

Pemimpin-pemimpin muda PAS sudah tidak lagi mendengar nasihat dan pendangan Dewan OOOlamak PAS sendiri. 

Oleh itu lebih baik lah PAS ni dibubarkan sahaja kerana menurut salah seorang bekas orang kuat PAS, DEWAN OOOLAMAK PAS kini sudah menjadi Setan Bisu!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...