Ahad, 27 Mei 2012

HBN 2012 TELAH SAMPAI KEMUNCAKNYA TAPI WARTA RAKYAT SYNDICATE KENCINGKAN BLOGER.



JUTAAN TAHNIAH KEPADA KEMENTERIAN BELIA DAN SUKAN (KBS) yang telah berjaya mengumpulkan para belia Malaysia dari pelbagai budaya, agama dan latarbelakang HBN 2012 telah berjaya mencapai sasaran dan matlamatnya. Seramai dua juta orang belia telah berjaya dikumpulkan. Pelbagai jenis aktiviti disediakan untuk para belia. Penyertaan belia amat menggalakkan. Selama lima hari para belia Malaysia belajar membuat pilihan mereka sendiri. Program ini amat elok dijadikan acara tahunan berterusan kerana para belia mempunyai tempat dan acara untuk melakukan aktiviti yang mereka minati. Bak kata DS Najib Jadikan Hari Esuk Lebih Baik Dari Hari Ini. 

Namun pada masa yang sama satu kumpulan bernama WARTA RAKYAT SYNDICATE telah mengencingkan bloger yang melakukan kerja. Grup WRS nie memakan hasil titik peluh orang lain dan hanya mementingkan diri mereka sendiri, Mereka tidak layak bersama-sama KBS untuk menjayakan HBN di tahun-tahun hadapan kerana sikap mereka yang lebih pentingkan wang daripada kebajikan bloger yang bekerja bertungkus lumus untuk memastikan HBN 2012 mendapat sambutan hebat. Pelbagai cara dan kaedah WRS gunakan untuk memeras ugut dan menindas bloger yang mereka peralatkan . 

Hamba berharap agar grup WARTA RAKYAT SYNDICATE tidak alagi diberikan sebarang peluang dan ruang untuk menyertai lagi program-program mana-mana kementerian dan agensi kerajaan. Ini kerana mereka hanya akan memperdayakan ramai bloger untuk kepentingan diri mereka sendiri. Pada akhirnya, akan memberikan nama buruk kepada kementerian dan agensi kerajaan yang berkaitan.

Kepada KBS, sekali lagi tahniah kepada usaha-usaha baik anda meraikan belia-belia di Malaysia ini. 

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah,habes semua orang org tua ni attack..tu la buat keje pk duit je.bkn dah dpt duit pendahuluan ke org tua? Lu kan brother hood dengan gomo,jilat sikit mst dpt pnya..wakaka org tua meroyan butuh duit

Tanpa Nama berkata...

mak aih..dpt rm2900 pun hentam lagi?..bagus org tua..bagus..lawyer diploma kn?..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...