Ahad, 27 Mei 2012

AZHAR IDRUS ADALAH AGEN IBLIS ??? IBLIS YANG DI SANGKA ULAMAK.


AZHAR IDRUS adalah ulamak? Ustaz? Pendakwah? atau Iblis yang disangkakan sebagai ulamak, ustaz dan pendakwah kerana ada yang terpesona dengan kata-kata madah berhelahnya? Adakah beliau berceramah mengenai ilmu-ilmu agama atau berceramah memesongkan ilmu-ilmu agama? Tidak ada dalam ceramah Azhar Idrus yang tidak di selang seli dengan maki hamun dan cacian. Penuh dengan lawak jenaka sahaja. Dimanakah penyampaian ilmu agama dalam ceramah beliau?

Apa yang hamba nampak hanyalah seorang manusia yang belajar agama tak kesampaian tapi terlalu sangat nak mencari makan dengan ceramah di dalam masjid dan surau. Memperdayakan umat Islam kebanyakan yang masih dahagakan ilmu-ilmu agama. Ramai yang menyangka apa yang dikatakan dan dituturkan oleh Azhar Idrus adalah dari agama walhal ianya datang dari mulutnya sendiri. 

Beliau membina populariti dan personaliti melalui ceramah-ceramahnya. Beliau menjual agama melalui penjualan buku-buku ciptaannya dan cd-cd rakamannya sendiri. Belaiu pergi dari masjid ke masjid dan dari surau ke surau menyampaikan buah fikiran beliau yang disangkakan oleh orang ramai sebagai ajaran-ajaran pokok dari agama Islam. 

Bahayanya Azhar Idrus tidak nampak pada hari ini tapi akan jelas kelihatan dalam berpuluh-puluh tahun mendatang di mana kata-kata dan ajaran Azhar Idrus akan disangkakan sebagai wajib diikuti dan diamalkan tanpa usul periksa dari mana sumber ilmu tersebut. 

Azhar Idrus tidak akan berhenti kerana beliau sedang di julang tinggi oleh para peminatnya. Selagi beliau tidak berhenti selagi itulah para syaitan dan iblis akan bergembira kerana mampu mengenderai Azhar Idrus dan membawany sikit demi sedikit ke arah menyesatkan akidah umat Islam. Hati-hati lah. nasihatilah Azhar Idrus agar banyak-banyak muhasabah dirinya.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...