Jumaat, 2 Mac 2012

NOH OMAR DIKASARI OLEH LEE KEE HIONG BURAGAS & KUMPULAN GENGSTER DAP RASIS!

Ibu Segala Rasis (BURAGAS) Lee Kee Hiong Yang Mengasari Noh Omar dan Membuat Kacau Ganggu Di Majlis PM Ds Najib.

Disyakki sekumpulan gengster prabayar yang diberikan baju anti LYNAS diketuai oleh gerombolan penipu dan ibu segala rasis Lee Kee Hiong dari DAP telah mengasari Noh Omar di majlis pecah tanah SRJKC Sungai Long Kajang semalam. Mereka telah memberikan gambaran dan cuba membuat kekecohan di majlis tersebut yang dihadiri oleh PM Ds Najib di mana DS Najib mengumumkan penghapusan 50% tol bagi pengguna lebuhraya Cheras-Kajang daripada RM3.80 kepada RM1.90.

DI MPK (Majlis Perbandaran Kajang) siapa yang tidak kenal dengan Ibu Segala Rasis Lee Kee Hiong yang membenci orang Melayu. Si Buaragas itulah yang terpekik terlolong memaki kakitangan Melayu di MPK. Bagi Ibu Segala Rasis (BURAGAS) orang Melayu ini pemalas dan tidak tidak berguna satu sen pun. Ini mengingatkan kita kepada kenyataan Lim Guan Eng yang mengatakan 'Orang Melayu tidak berhak menjadi PM Malaysia' Jadi tidak hairanlah jika si BURAGAS betina itu mengasari dan menyerang majlis orang Melayu.


Kekecohan sengaja ditimbulkan oleh si Buragas beserta sekumpulan gengster prabayar (gengster lah sebab buat peel macam samseng). Pertama si Buragas sengaja memakai baju anti LYNAS. Kedua beliau enggan berundur walaupun dinasihati lembut oleh Noh Omar. Ketiga beliau menjerit-jerit dan tidak faham bahasa.

Lee Kee Hiong si Buragas telah mempersalahkan Noh Omar. Mengikut versi Lee Kee Hiong si Buragas, seseorang yang beliau percayai pembantu Noh Omar telah menolak beliau.(kah kah kah ... beliau mampu percayai apasaja sebagai Pembantu Noh Omar).

Berikut adalah versi insiden yang berlaku (TFK) menulis:-
Apa yang berlaku ialah, Lee Kin Hiong bersama-sama para pengikutnya yang berbaju hijau anti-Lynas datang ke majlis tersebut bertujuan membuat kecoh dan mensabotaj majlis. Kekecohan berlaku apabila hingar bingar yang dilakukan oleh Lee Kin Hiong dan para pengikutnya yang berjumlah 30 orang, menarik perhatian orang ramai.
Bimbang masalah yang lebih besar akan timbul dan kemudian dipergunakan oleh Lee Kin Hiong yang merupakan pemimpin DAP Kajang yang chauvinist, hadirin cuba menyuraikan mereka. Tetapi ternyata, cubaan orang ramai telah membuatkan Lee Kin Hiong naik syeh dan terus berusaha mencetuskan rusuhan dan kekecohan.
Pada ketika keadaan semakin tidak terkawal, Noh Omar muncul dan cuba menenangkan keadaan. Tiada kata-kata kesat yang dilemparkan sebagaimana dakwaan Cina DAP yang bernama Lee Kin Hiong dalam Malaysiakini. Sebaliknya dengan penuh sopan dan berhemah, Noh Omar menasihati Lee Kin Hiong agar tidak menimbulkan kekecohan.
Ternyata Lee Kin Hiong bukan jenis manusia yang faham Bahasa Melayu sekalipun mempunyai kad pengenalan biru yang menunjukkan dia adalah warganegara. Tahap penguasaan dan pemahaman Bahasa Melayunya, jauh lebih teruk daripada warga China yang baru sampai ke Malaysia!!!

Teringat insiden di Pulau Pinang di mana Lim Guan Eng berkata ' Lu UMNO jangan cakap!" seterusnya berlaku kekasaran kepada orang Melayu yang membantah kempen anti LYNAS. Sebelum itu kita juga mengingati bagaiman aNga Kor Meng mengherdik Zambry dengan gelaran 'Hitam Metalik'. Malah di antara keduanya kita teringat bagaimana seorang ahli DAP Segambut memaki dan mencarot kepada kakitangan KFC di I-City dengan jeritan ' Melayu Cibai!'. Mengambil iktibar peristiwa-peristiwa itu adalah jelas Lee Kee Hiong sang Buragaslah yang mengasari Noh Omar dan bukan sebaliknya.

DAP memang kaki kencing tidak beristinjak dan amat gemar berbohong kepada semua. Insiden terbaru itu mengingatkan kepada kita bagaimana Lee Kim Siang pada perarakan kemenangan DAP pada 1969 memegang Penyapu Besar dan berkata 'Polis Melayu sakai Pergi Masuk Hutan balik kampung Melayu sekarang tiada kuasa kita CINA sudah control Melayu keluar apa lagi duduk sini' tapi pada hari ini Lim Kit Siang mengalami sindrom Alzheimer mengenainya. Samalah seperti Lee Kee Hiong Buragas yang turut mengalami sindrom Alzheimer mengenai 'Siapakah Yang Mengasari Siapa Terlebih Dahulu'.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

pukimaq berkata...

Tak suka sangat dengan sosialisme.Tapi teruja sangat dengan homoseksualism.

rahman berkata...

NAMA PARTI PUN DEEP ASSHOLE PARTY DAPig !!! APA YANG ADA PADA AHLINYA YANG SIAL DAN CELAKA?? CUMA NAJIS JER...BN DAN PIHAK KERAJAAN KENA PINTAR HADAPI SIFAT CELAKA DAN KURANG AJAR GOLONGAN HARAM JADAH NI!!!

Tanpa Nama berkata...

rakyat CERDIK tahu siapa samseng sebenar. rakyat CERDIK tahu siapa yang berjuang demi rakyat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...