Ahad, 18 Mac 2012

KENAPA PEMIMPIN & PENYOKONG REGIM PUNAH RANAH RAMAI MENJADI GAY & LESBIAN?

Hairan Juga, Kenapalah Bangkai Biawak Tersebut Diletakkan Bendera PAS?
Gamaknya???? Tak sempat biawak tu mengundi PAS kasi menang DAP.

Jika sebelum inii Hamba pernah menulis mengenai persoalan dan pertanyaan berkaitan gejala pedofilia yang melanda ramai pemimpin dan pengikut PAS dan PKR terutama di Selangor. Pada kali ini Hamba cuba mengupas dan mengajak semua berfikir sejenak mengenai persoalan kenapalah gamaknya ramai sungguh pengamal gay dan lesbian a.k.a kaum Nabi Luth alaihis-salam di dalam Regim Punah Ranah PKR PAS DAP.Sebut sahaja mengenainya teringatlah kita kepada salahlaku-salahlaku sesksual Anwar Ben Israel tidak terkecuali Azmin Ali. Ibu Segala Gay & Lesbian si Ambiga bakal Timbalan Presiden PAS tahun depan merupakan Pelindung dan Penggalak kepada amalan-amalan tersebut. Kononnya memang Hak mereka nak jadi serupa macam kaum Nabi Luth a.s. Tak kasi kalu itu sudah langgar sama Hak Sensasi Suka-Sama-Suka Dalam BIlik Privasi. 

Ok lah mari kita merenung dan bertanyakan kepada yang lebih tahu (jangan bertanya kepada lebai kera PAS dan PKR dah ler) dua ayat 44-45 ini dari Surah Al An'aam:-

فَلَمَّا نَسُوا مَا ذُكِّرُوا بِهِ فَتَحْنَا عَلَيْهِمْ أَبْوَابَ كُلِّ شَيْءٍ حَتَّىٰ إِذَا فَرِحُوا بِمَا أُوتُوا أَخَذْنَاهُم بَغْتَةً فَإِذَا هُم مُّبْلِسُونَ
Kemudian apabila mereka melupakan apa yang telah diperingatkan mereka dengannya, Kami bukakan kepada mereka pintu-pintu segala kemewahan dan kesenangan, sehingga apabila mereka bergembira dan bersukaria dengan segala nikmat yang diberikan kepada mereka, Kami timpakan mereka secara mengejut (dengan bala bencana yang membinasakan), maka mereka pun berputus asa (dari mendapat sebarang pertolongan).
فَقُطِعَ دَابِرُ الْقَوْمِ الَّذِينَ ظَلَمُوا ۚ وَالْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Lalu kaum yang zalim itu dibinasakan sehingga terputus keturunannya. Dan (dengan itu bersyukurlah kerana musnahnya kezaliman, dengan menyebut): "Segala puji tertentu bagi Allah Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian Alam".
Difahamkan bahawa amalan gay dan lesbian ini akan menyebabkan terputusnya keturunan.  Apabila ini berlaku sudah tentulah kelompok dan puak tersebut akan musnah samasekali.

Tidak lupa jua berlakunya gejala pembuangan bayi serta jenayah ke atas kana-kanak. Ini juga menjadi penyebab terputusnya keturunan.

Ayat ini juga mengingatkan kepada semua menjauhi amalan rasuah dan penyelewengan kuasa. Kedua amalan tersebut merupakan pintu-pintu segala kemewahan dan kesenangan. Tapi perbuatannya amat haram. Jika dibiarkan berleluasa ianya akan mengakibatkan kezaliman berpanjangan. Ini mampu menyebabkan rakyat mencetuskan revolusi berdarah di jalanan. 

Difahamkan juga di dalam kedua ayat di atas PUAK ZALIM ini dibinasakan oleh Allah Ta'ala.

Bawak-bawak berfikir.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...