Ahad, 18 Mac 2012

KENAPA FESBUKER & BLOGER PKR SUKA MELUCAH?? SUATU ANALISA.

 
Gambaran Fesbuker dan Bloger PKR sedang BERLUCAH
WOW ! Anu nya ANU-gerah Sepesil ... !

Tahukah anda apakah sebab musabab fesbuker dan bloger PKR amat suka melucah dan memaki hamun di alam maya internet? Sebelum ini anda seringkali diperdayakan untuk mempercayai bahawa fesbuker dan bloger  UMNO ini suka bahan PORNO hanya semata tersebarnya klip video salahlaku seksual Anwar Ibrahim dengan seorang Chinadoll. Natijahnya, sebuah majalah porno di Jepun telah mengabadikan foto-foto dalam klip video salahlaku seksual tersebut sebagai pengiktirafan kepada Anwar Ben Israel pada dunia hiburan lucah di Jepun pada alaf ini. Besar tau sumbangan itu. Bak kata Nurul Izzah ' My Papa is Great!' Betul lah tu sebab Nurul Izzah ada anak dan sudah tentulah itu menjadikan status Anwar Ben Israel sebagai ' Great Papa' atau 'GRANPA'. 

Jika anda seorang kaki media sosial sudah tentu kadangkala anda menjenguk juga kiriman-kiriman berbentuk politik di fesbuk dan twitter. Anda tentu juga tahu mengenai komen-komen balas fesbuker dan bloger PKR apabila tersiarnya secara meluas klip video salahlaku seksual Anwar Ben Israel tersebut. Apa mereka tulis ?? 'UmPORNO.' Terma itu digunakan bagi memperjelaskan kepada semua bahawa Anwar Ben Israel adalah seorang yang gila seks. Terma itu juga adalah suatu terma LUCAH. Tapi agak hairan kerana tidak ada orang pun membuat pengaduan kepada pentadbir mengenai terma tersebut. Kenapalah agaknya yea. Sedangkan terma itu adalah suatu terma MELUCAH TERLAMPAU.

Ternyata tidak lama selepas itu menyusul pula skandal Badrul Amin beri kaunseling pada bini orang pada jam 3 pagi. Tidak cukup dengan itu menyusul beberapa buah komen yang mengatakan bahawa orang PKR dan pemimpin PKR amat suka 'bermain cinta' dengan bini orang. Agaknya sindrom ini menular di kalangan PKR kerana Anwar Ben Israel dan Azmin Ali turut menjadi pelopor utamanya.

Fesbuker dan bloger PKR sejak dulu lagi tidak mempunyai sebarang garispanduan etika dalam menyebarkan fitnah-fitnah mega PKR di alam maya. Sebab itulah mereka amat suka melucah sepanjang masa. Unsur lucah dimanipulasikan oleh mereka sebagai cara menarik perhatian pengunjung. Apa mereka hendak takut pun? Ketua Umum mereka pun kan turut melucah di sana sini sehinggakan meninggalkan Air ehem ehem ehem dalam rektum manusia lain. 

Jadi apabila fesbuker dan bloger PKR melucah di alam maya janganlah anda terperanjat kerana begitulah didikan dan asuhan PKR kepada mereka. Tidakkah kempen Seksualiti Merdeka sentiasa di sokong oleh PKR? 

Dan Anwar Ben Israel juga pernah menyatakan sokongan bahawa undang-undang liwat adalah kuno dan perbuatan liwat tidak salah asalkan saja tidak dilakukan di tempat-tempat awam dan dilakukan secara privasi? Kerana itulah Badrul Amin berfikir 'Apa salah aku beri kaunseling pada bini orang pada jam 3 pagi dalam bilik privasi?' Sedangkan PAS pun menghalalkan perbuatan liwat bini dalam perlaksanaan 'Hudud' mereka. Apa hendak dihairankan sangat jika semasa tersebarnya klip video salahlaku seksual Anwar Ben Israel, fesbuker dan bloger sibuk memPORNOkan UMNO? Bukankah fesbuker dan bloger PKR di asuh dengan SEKSUALITI MERDEKA? Sudah tentulah mereka amat berbangga apabila gambar-gambar ANwar Ben Israel dimasukkan dalams ebuah majalah porno di Jepun. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Pedang Sibuti berkata...

Salam Raja Fesbuk Mohon paut link sama-sama kita berjuang!

JAS SALLEH berkata...

OK BRO tapi mana linknya bro ???

Ahmad Shukri Mokhtar berkata...

bro memang dasat punya ayat lah. Bole naik tabik spring 3-4 kali. Hehehe.
Cuma nak cadang tukar nama ANWAR BEN ISRAEL tu.. Fitnah besar tu. UMNO punya salah ke ni? Please jgn guna nama tu. Apa kata kita guna ANUWAR BERAHI ISRAEL,. kata org Klate, Berahi ni maksudnyb - suka sgt. Berahi tu plak shotform Iberahim bapaknya si Al juburi itu, maka eloklah ditukar nama DRAMA KING itu sbg jeng 3x.. ANUwar BERAHI Israel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...