Sabtu, 18 Februari 2012

WAN JIJAH MENGAMOK SAKAN!

Akaq Wan Jijah mengamok sakan ! Ini semua gara-gara kegagalan Nurul Izzah menguruskan dengan baik majlis sambutan Tahun baru Cina buat Papa Tersayang Anugerah Mama.Malah Papa Terhebat pula menerima kemaluan yang amat besar bila diaibkan oleh pengundi India yang hadir dengan kata-kata:-

"You la penipu., tipu kaum India"

"Appa I told you already, you asked help from PKR, they'll never help you, better ask form BN lah"

Di petik daripada rakan bloger Pisau:-
Ceritanya begini.
Seperti yang diceritakan sebelum ini, kehadiran Anwar dengan anaknya yang juga diangkat menjadi Bakal Perdana Menteri oleh kuncu-kuncu PKR (berapa banyak Bakal PM la ko punya family ni daa..) di Taman Seri Sentosa begitu hambar, siap dijerit-jerit pula oleh budak Cina PKR sendiri.
Mengikut jadual, Anwar sepatutnya selepas dari Tmn Seri Sentosa, terus ke Majlis di Brickfields tepat jam 4 ptg dalam gerak-gempurnya ke kawasan-kawasan Parlimen KL pada Hari Wilayah itu.
5 khemah disediakan di Brickfields dgn jangkaan 3,000 tetamu akan hadir.
Jika di Tmn Seri Sentosa, 10 khemah disediakan dgn jangkaan 5,000 dtg tapi hanya sekitar 350 yang hadir (kehadiran 7% dari jangkaan), di Brickfields pula kehadirannya pula dikira sukses untuk Program Nurul Izzah iaitu sekitar 300 org yang hadir dari jangkaan 3,000 orang (10%).
Itupun di Brickfields patut pukul 4 mula tapi Anwar dtg lambat pasal kosong, so dia pusing2 tunggu org ramai sikit. Bila orang tak ramai-ramai juga, ramai org luar yg dipaksa bergegas datang. Banyak agaknya dr Bkt Bintang, sebab nampak ramai yg pakai baju PKR Bkt Bintang.
Semasa Anwar berucap, terdengar laungan dari pengundi India, "you la penipu", "tipu kaum India".Tapi yg paling mahal sekali ialah peristiwa semasa Anwar nak masuk kereta.
Sebelum masuk kereta, ada pakcik tua bawak baby dgn anak 18 tahun selamba datang jumpa Anwar mintak duit, "datuk seri, pls help me, want money".
Anwar jem, dan terus taichi pakcik tua ni pada kuli barunya Naib Presiden PKR N.Surendran. Anwar sendiri cepat-cepat masuk kereta dan belah. Lepas dia belah, Surendran bagi pakcik tua tu RM100. Tapi entah apa yang jadi, Surendran marah2 pakcik tu, tinggikan suara.
Entah apa yg Pakcik tu mintak tak lah dengar sangat, tapi Surendran suruh pakcik tu pergi ofis Nurul Izzah, Pusat Khidmat PKR di Lembah Pantai. Pakcik tu balas balik, dia kata dia dah 2 kali undi pakatan, dah banyak kali pergi ofis Nurul tapi tak dilayan. (Apa lah, orang Pusat Khidmat PKR ni pemalas ke hapa?)
Semasa itulah anak Pakcik tu tadi, yang menjadi tajuk Artikel ini, bersuara lantang,
Apa kata anak pakcik tu?
Selamba je anak dia cakap di depan orang ramai,
"appa i told you already appa, y u ask for help from pkr, they'll never help you, better ask from bn lah"
Jem kepala otak semua penyokong PKR di situ.
Dan yang tambah syoknya ialah bila Anwar belah, habis semua yg datang tadi dalam 300 orang, belah sekali. Tinggal lah 25-30 org.
Nurul yang memang dijadualkan berucap pun mula lah berucap, tapi tinggal 25-30 org je dgr Nurul.
Nurul oh Nurul, inilah akibatnya bila pandai berjanji dan bercakap, tapi kerja tak ada, pemalas, tahu nak glamer di luar negeri.
Memang lingkuplah nampaknya Nurul Izzah kena penangan Raja Nong Chik pilihanraya kali ini.-BeritaLembahPantai
Read more: http://www.pisau.net/2012/02/gara-gara-nurul-izzahpm-di-hentam-kaum.html#ixzz1miGddJwH
Akhir-akhir ini Anwwar Ibrahim sentiasa menerima cemuhan dan sindiran daripada rakan-rakan sekutunya sendiri dari DAP dan PAS.

Dalam kenyataan terbaru, Pok Nik dikatakan mendesak Anwar Ibrahim memberikan penjelasan mengenai kenyataannya berkenaan isu menyokong regim zionis. Pok Nik mentindir Anwar Ibrahim dengan nada sini bila mengatakan bahaawa Anwar Ibrahim berhutang penjelasan kepadanya da PAS walaupun Anwar Ibrahim tidak menghormatinya dan PAS.

Malah DAP pula memberikan isyarat mahu melepaskan diri daripada beban politik yang di bawa oleh Anwar Ibrahim akibat kenyataan kontroversi tersebut.

Akhirnya rakan-rakan sekutu Anwar Ibrahim sedar barulah sedar bahawa Anwar Ibrahim tidak boleh dipercayai dan regim sosialis Pakatan hancus adalah sebuah ilusi yang tak terjangkau akal yang waras.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...