Sabtu, 25 Februari 2012

TAFSIRAN '.. SAYA SOKONG SEGALA USAHA-USAHA KESELAMATAN NEGARA ISRAEL ...' - TUN DR MAHATHIR.

In the interview, Mr. Anwar also clarified his position on homosexual rights and Malaysia's sodomy laws, and also the Muslim-majority nation's relationship with Israel.
"I support all efforts to protect the security of the state of Israel," said Mr. Anwar, although he stopped short of saying he would open diplomatic ties with the Jewish state, . -WSJ, Jan 26 2012
Di atas adalah kenyataan Anwar Ibrahim yang kontroversi. Kenyataan yang terang dan jelas menunjukkan Anwar Ibrahim bersedia dan menyokong kekejaman regim zionis Israel. Selama ini semua tindakan kekejaman regim tersebut dibinkan kepada 'Keselamatan'. Jadi adakah Anwar Ibrahim tidak mengetahui mengenainya? Mustahil ! Kita dengar sudut pandang daripada Tun Dr Mahathir mengenainya termasuklah isu kapal dagang dan dakwaan fitnah PKR mengenai hubungan dagang secara terus di antara regim tersebut dengan kerajaan Malaysia. Tun Dr Mahathir turut mengulas mengenai surat yang di terima daripada regim itu kepada beliau dan bagaimana beliau menolak mentah-mentah permintaan regim tersebut.


Selepas meneliti kata-kata Tun Dr Mahathir, anda nilailah sendiri dengan akal waras dan bukan dengan emosi yang berlebihan.

TEPUK DADA TANYALAH IMAN!

1 ulasan:

pukimaq berkata...

Sayangku ni memang sayang pada bontot Yahudi.Sebab bila Yahudi sayang dia,dia kena sayang balik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...