Khamis, 26 Januari 2012

SELANGORKU AJAIB :BANJIR INI TANPA HUJAN. .







Daripada Bro Jinggo daripada AAKJ, keajaiban yang tidak diingini kerana berstatus malapetaka tak tanpa jemputan. Bro Jinggo menulis:-
Ajaibkan, hujan tak ada, ribut tak ada tiba-tiba banjir... Inilah yang terjadi di Taman Sri Gombak, semenjak Pakatan Rakyat mengambil alih kerajaan Selangor macam-macam perkara yang tidak diingini berlaku..
Masalah berpunca dari pembentong air lama yang pecah dan berkemungkinan longkang juga tersumbat. Inilah padahnya apabila Selangor diperintah oleh Pakatan pembohong habis semua jahanam!, masyarakat hidup dengan sampah sarap, air minuman pula di cemari dengan air karat!
Apa dah jadi dengan Selangor sekarang ini?
Selepas empat tahun mentadbir negeri Selangor sejak pilihan raya umum 2008, kerajaan negeri pimpinan pakatan pembangkang masih tidak menunaikan janji-janji mereka sehingga menyebabkan sesetengah pihak berasa kecewa.
Adalah lebih baik jika BN mengambil alih semula kerajaan negeri segala masalah seperti sampah sarap, air dan lain-lain akan selesai. 
Komen Hamba, apakan daya lagikan murtad terjadi dan sampah merata inikan pula paip pecah, banjir di jalan nampak..... banjir di atas katil .. Hj Hadi kata TAK RELEVAN SEBAB BESI ... Karpal Singh Kata SUKA SAMA SUKA TIDAK MENGAPA ... Anwar Ibrahim kata SUDAH LAPOK ITU UNDANG-UNDANG KASI MANSUH SAJA . 

TQ Bro Jinggo & AAKJ & Pakatan (kerana beri isu)
 TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...