Khamis, 26 Januari 2012

MALAYSIAKU POLITIK PELIK: JINGGA 13 KUTUK DS ROSMAH ???

JINGGAY 13 amat hairan kenapa sehingga sekarang tiada sebarang tindakan oleh pimpinan PAS,PKR,DAP terhadap pelbagai laporan yang dibuat terhadap tabiat berpoya-poya Anwar Ibrahim Mantan Timbalan Perdana Menteri Malaysia yang kini merupakan Ketua Umum Pakatan Rakyat yang terbukti melakukan seks melampau bersama seorang pelacur China. Adakah PAS,PKR,DAP hanya khusus untuk mengadili ahli parti biasa dan terlalu dayus untuk menyingkirkan Anwar Ibrahim Ketua Umum Pakatan Rakyat?
Di saat seluruh rakyat Malaysia berdepan dengan janji janji palsu Pakatan Rakyat dan korupsi pemimpin Pakatan Rakyat, dalam keadaan rakyat berpendapatan rendah dan golongan miskin ditipu hidup hidup Pakatan , Ketua Umum Pakatan Anwar Ibrahim melakukan seks bebas tanpa segan silu terpapar diseluruh negara. Di manakah moral seorang ketua Umum untuk beliau terus memimpin Pakatan Rakyat? Gelaran Anwar Al Juburi, Kote Bengkok dan bermacam lagi diberikan rakyat kepada beliau.
JINGGAY 13 meminta seluruh rakyat Malaysia membuka minda dan hati agar bangkit mempersoalkan di manakah moral Anwar Ibrahim sebagai seorang pemimpin Pakatan Rakyat? JINGGAY 13 juga meminta agar pemimpin PAS, DAP, PKR untuk menilai semula apakah relevan Anwar Ibrahim sebagai ketua Umum bagi menghadapi Pilihanraya ke 13 nanti?
PAS, DAP, PKR harus bertindak adil dan profesional dan bukan bertindak dwi-standard. JINGGAY 13 benar-benar hairan dengan tindakan menikus pemimpin PAS, DAP, PKR terhadap masaalah moral dan seks bebas yang dimiliki oleh Anwar Ibrahim yang dilihat melampau dan keterlaluan sebagai seorang pemimpin masyarakat.
JINGGAY 13 MENCABAR Anwar Ibrahim untuk menyaman Dato Eskay, Blogg Papa Gomo, Dan blogg blogg lain yang mengeluarkan Video aksi Seks beliau bersama pelacur China Doll jika ianya adalah satu fitnah dan karut . Dato Seri Anwar Ibrahim wajar mengambil tindakan undang-undang terhadap semua yang terlibat memfitnah beliau dengan laporan yang tidak benar dan fitnah.
Sesiapa pun boleh menafikan dan menganggap menjadi mangsa atau ianya adalah merupakan berita karut , liar dan tidak benar. Sedangkan tiada sebarang tindakan undang-undang diambil terhadap segala laporan dan sebaran yang dibuat . Adalah memalukan dengan perlakuan sumbang dan seks songsang Anwar Ibrahim yang merupakan ketua umum Pakatan Rakyat menjadi bualan dan dilaporkan di beberapa negara serta yang tidak pernah dilakukan oleh mana mana pemimpin sebelum ini di Malaysia dan negara Luar.
FARIZ MUSA
Ketua Koordinator JINGGAY 13
Papa Gomo menulis beliau pelik dengan kenyataan J13 kerana selama ini J13 paling kuat mempertahankan Anwar Ibrahim. Dalam politik Malaysia yang begitu anih dan pelik, sesuatu pihak berkepentingan akan bertukar arah bilamana merasai mempunyai kekuatan yang mencukupi untuk membalun pihak lain. dalam hal PKR, kenyataan J13 di lihat sebagai memberikan jalan keluar secara terhormat buat Anwar Ibrahim bertujuan memberi laluan kepada Nurul Izzah. Nampaknya Azmin Ali sudah menjadi  'Anwar Ibrahim Ke 2'

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...