Khamis, 26 Januari 2012

GENERASI MUDA TARIK BREK TANGAN DALAM ISU SEKSUALITI MERDEKA.

THE FLYING KICK mengulas mengenainya memetik sumber sebuah blog suara anak muda :-
Sebuah portal baru yang menampilkan suara generasi baru telah lahir. Adalah difahamkan, hampir kesemua penulis di portal tersebut terdiri daripada golongan muda yang tidak terlibat dengan mana-mana parti politik tetapi memberikan pandangan mereka berdasarkan pemerhatian mutakhir.
PORTAL SUARA GENERASI BARU khabarnya turut menyediakan ruang kepada penulis-penulis muda yang berminat untuk mengasah bakat menzahirkan pandangan mereka tanpa terikat dengan politik kepartian semata-mata.
Ikuti pandangan seorang penulis muda yang menggunakan nama pena AZEAN tentang kebimbangannya tentang keburukan jangka panjang sokongan terbuka yang diberikan oleh Anwar Ibrahim kepada HOMOSEKSUAL dan GAY di kalangan generasi muda.
Pengakuan Anwar Ibrahim dalam temu bual di BBC [ada 12 Jan 2012 benar-benar merungsingkan penulis. Ini kerana Anwar telah dengan jelas menyatakan akan menghapuskan undang-undang anti homoseksual yang kini diamalkan di negara kita.
Lupakan soal agama sebentar kerana jelas ia bertentangan, tapi hubungan homoseksual ini turut sama menghancurkan institusi kekeluargaan dinegara kita jika undang-undang yang sedia wujud dihapuskan oleh kerajaan Pakatan Rakyat pimpinan Anwar.
Apakah masa depan anak-anak kita hari ini bila ibu bapa mereka nanti adalah terdiri dari jantina yang sama? baca seterusnya di sini THE FLYING KICK
Sewajibnya isu Seksualiti Merdeka dan pandangan bahawa seksyen 377 Kanun Kesisksaan adalah lapok diperangi habis-habisan. Adakah kita mahu Malaysia menjadi Sodom dan Gemurah yang kedua selepas Pompeii ? 

Mereka yang menjadi agnostik akan berhujah bahawa itu semua dogma agama lapok tapi pernahkah mereka mampu menghalang sebarang bala bencana dan malapetaka? Malah Teori Kios pun mengakui ada perkaitan dengan kibasan sayap rama-rama di Afrika dengan gempa bumi di benua Amerika Selatan. Apatahlagi dengan pancutan air mani ke dalam jubo lelaki yang berlaku di Eropah bakal mengundang tsunami sebesar 2004. Bayangkan jika ianya berlaku di Malaysia? Tiga biji bom sudah meletop tau kerananya.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...