Isnin, 16 Januari 2012

BERIKAN KEADILAN BUAT SAIFUL KERANA BELIAU JUJUR.

Tidak perlu mengulas panjang mengenainya. Papa Gomo sudah menulis dan mendedahkan mengenai pengalaman Saiful sepanjang tempoh beliau mendedahkan nafsu songsang Anwar Ibrahim. Sila lah ke blog beliau tersebut. 

Hamba cuma hendak mengajak semua berfikir dan merenung kembali. Kes Liwat II Anwar Ibrahim bukan bersifat politik. Alasan dan hujah sudah banyak dikemukakan menafikan sebarang unsur politik di dalam kes tersebut. Dari awal sehingga kini kita hanya melihat hanya Anwar Ibrahim mempolitikkan kes liwat nya. Kenapa Anwar Ibrahim mempolitikkan kes liwatnya? Jika anda seorang yang mengkaji perwatakan dan peribadi Anwar Ibrahim, anda sendiri dapat menyimpulkan kenapa Anwar Ibrahim berbuat demikian. Itu kerana Anwar Ibrahim memang tahu dirinya bersalah dan keegoannya terguris disebabkan oleh seorang anak muda seperti Saiful Bukhari. 

Perkiraan dan pertimbangan kita dalam kes liwat II ini amat mudah. Ini adalah satu kes rogol jenayah seksual luar tabie'. Samada berlaku secara suka sama suka atau secara paksa , satu jenayah seksual menjijikkan telah dilakukan oleh seorang berprofil tinggi. Mangsanya terpaksa mencari pelbagai cara untuk menyatakan kebenarannya. Akhirnya dalam perjalanan tersebut mangsa liwat itu menemui kejujuran. Hanya dengan kejujuran itulah mangsa liwat Anwar Ibrahim berdiri teguh dengan kebenaran yang di bawa olehnya. 

Jadi pada fikiran anda siapakah yang anda patut berikan sokongan? Kepada pemangsa atau kepada mangsa kepada satu jenayah seksual yang menjijikan?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

REVOLUSI MELAYU berkata...

Mohon Pautkan blog pemuda.tq
http://hujahpemuda.blogspot.com/

Dot berkata...

tidak ada maknanya keADILan utk orng lain di negara ni!

keADILan hanyalah diperjuangkan utk seorang pencinta LGBT, pejuang pluralisme & pemimpin demo & demagogue! TERKINI TOK GURU SAMAKAN PEMIMPIN ITU SETARAF ULAMAK!!!

apa nak kata....buah cempedak dah jadi nangkaaaa...!!!!

pukimaq berkata...

Aku suka tepuk bontot sebelum mengongkek bontot!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...