Khamis, 5 Januari 2012

ANAK IKAN ANWAR MERUSUH & BUKTI ANWAR LARI KE LUAR NEGARA.

Tengkiu macha ! .. hangpa buat kecoh nooo, ceq pi lari ambik Suaka Politik di luar Negara. Nanti ceq bantulah dari luar negara. Hangpa ikut cakap Lim Kit Siang Noooooo.....


KLBOYZWANGSA mendedahkan satu klip video ceramah Anwar Ibrahim di Johor. Ceramah itu pada 3 Januari 2012. Beliau menyebut bahawa beliau akan ke India dan selepas itu negara lain pada 9hb Januari 2012. Berkemungkinan besar semasa rusuhan dan/atau beliau akan meminta penangguhan atas alasan mendapat jemputan. Berkemungkinan besar juga beliau tidak akan hadir di mahkamah. Berkemungkinan besar juga beliau akan melakukan gerak kerja dari luar negara selepas rusuhan 901. Permohonan mendapat suaka politik di luar negara (sepertimana yang pernah dilakukan oleh Isham Rais) boleh diperkuatkan lagi dengan rusuhan 901. Justeru itu jelaslah, rusuhan akan tetap berlaku pada 901. Jumlah perusuh mungkin dalam sekitar 30 ribu sehingga 50 ribu orang. Jumlah ini mampu memberikan impak kepada simpati dan belas kasihan di luar negara untuk memberikan Suaka Politik kepada Anwar Ibrahim dan keluarganya. Hamba akan sambung lagi. Tontonilah klip video ini.


Liciknya Anwar Ibrahim. Orang lain bakal mendapat susah dan beliau senang-senang melarikan diri ke luar negara untuk menyelamatkan dirinya sendiri.
Kepada para demonstran 901 tak perlu anda menyusahkan diri anda lagi. Suaka Politik untuk Anwar Ibrahim sudah lama tersedia di luar negara.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

awat 47sec je pnjng video ni? awat xtayang penuh?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...