Selasa, 3 Januari 2012

AL KISAH BOBOI MASUK UMNO , SAMAN 10 JUTA & 10 RIBU PADA 901

ALKISAH PERTAMA:-

Kumpulan boboi, Afdlin Shauki dan Harun Salim Bachik masuk UMNO. Ini bagi menggantikan dua ekor haprak yang bakal mengucar ngacirkan DAP tidak lama lagi. Mamposlah kepimpinan DAP hendak melayan karenah dua ekor haprak tersebut nanti. Buat Afdlin dan Salim Harun Bachik .. WELKAM BRADER !

ALKISAH KEDUA:

Akhirnya Nga kor ming membuktikan beliau masih bertelor walaupun teloq tembelang. Hari ini dikatakan beliau telah memfailkan saman RM10 juta terhadap bloger SekupangDua Pak Ya. Ok lah tur. Baru RM10 juta. Selepas ini pasti ngetop Sekupang Dua. Apalah hendak dihairankan sangat dengan RM10 juta berbanding dengan kerosakan yang telah berlaku kepada maruah Nga Kor Ming dan DAP rasis. Namun satu hal yang pasti ialah maruah Nga Kor Ming cuma bernilai RM10 juta. Siapa ada wang boleh beli Nga Kor Ming suami isteri.

AL KISAH KETIGA.

Azmin Ali bakal mengarahkan paling ramai pun 10 ribu ekor lembu PKR untuk mengamuk pada 901 di kompleks Mahkamah Jalan Duta. Jangan terkejut, 10 ribu ekor lembu bukan manusia atau ahli PKR. Kemungkinan besar Azmin Ali akan menyewa lembu fidlot NFC. Agak malanglah bagi Azmin Ali kerana kami terlebih dahulu sudah membuat 'Tempahan Awal' 20 ribu ekor lembu fidlot NFC. 

Apapun sudah pasti lah akan berlaku keganasan terancang dan para demonstran akan membiarkan diri mereka di belasah polis setelah membuat provokasi dan memanggil Polis sebagai barua dan anjing UMNO. Tak mengapa. Pada kali ini kita cadangkan agar pihak polis gunakan saja Unit Anjing Polis.

Kalau boleh biarkan saja demonstrans melakukan kerosakan awam dan hartabenda. Sediakan saja peguam untuk memfailkan terus saman gantirugi sejam selepas kejadian. Kalau tidak nanti sukar untuk menyerahkan saman tersebut.

Kepada Azmin Ali, jangan fikir bila pemimpin UMNO berdiam diri maka orang UMNO akan turut sama berdiam diri. Orang UMNO tidak akan membiarkan mana-mana orang pun untuk mencetuskan huru hara dalam negara. Ini negara milik orang Melayu Islam dan kami tidak merelakan perogol penzina dan pengamal seks luar tabie' menguasainya.

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...