Khamis, 29 Disember 2011

TAKTIK DAP MEMISAHKAN BLOGER PRO UMNO DARIPADA KEPIMPINAN UMNO/ BN


Anthony Loke, Zairil Khir Johari (anak Cina DAP Rasis) Liew Chin Tong dan DAP rasis telah mengeluarkan berita berbentuk hasutan terhadap kumpulan bloger pro UMNO yang tidak bertuan. Taktik terbaru ini agar kepimpinan Tertinggi UMNO/BN menjadi syak dan curiga terhadap bloger tak bertuan yang pro UMNO. 

DAP Rasis mengharapkan agar berita mereka bertemu dengan Aspan Alias dan Mohd Ariff Sabri (sakmongkol AK 47) serta menawarkan pakej calun PRU13 mampu meretakkan dan mengikiskan kepercayaan kepimpinan Tinggi UMNO kepada bloger tidak bertuan yang lain. Tidak lain tidak bukan ianya bertujuan untuk menjatuhkan moral di kalangan kepimpinan UMNO dan pra bloger tidak bertuan.

Politik kotor DAP rasis ini bakal membungkamkan dan menguburkan terus DAP rasis pada PRU 13. Kami bloger tidak bertuan akan tetap meneruskan perjuangan kami menentang habis-habisan Pakatan haram jadah PAS PKR DAP walaupun kami disisihkan. Kebenaran yang kami dedahkan bakal menjahanamkan DAP rasis dan rakan sekutu jahat mereka. 

DAP rasis terlupa bahwa kami muncul dan wujud bukan di atas arahan sesiapa pun melainkan kami telah digerakkan oleh Allah swt untuk menghapuskan puak-puak kafir harbi dan kaum musyrikin di dalam Pakatan Haram jadah PAS DAP PKR. Motivasi kami bukan wang ringgit, bukan penghargaan dan bukan pangkat serta peluang. Motivasi kami ialah MEMBUKA PINTU AGAR KEBENARAN TIBA UNTUK MENGHANCURKAN KEBATILAN FITNAH MEGA PAKATAN HARAM JADAH JAHAT DAP PKR PAS.

Kami tahu DAP rasis sudah kegentaran dan ketakutan serta terkencing dalam seluar dengan komitmen tinggi yang kami tunjukkan.

DAP rasis sudah amat terdesak dan tidak mempercayai lagi rakan sekutu jahat mereka PKR dan PAS untuk meraih undi orang Melayu.

JANJI KAMI IALAH MENGUBURKAN PAKATAN HARMA JADAH JAHAT DAP PKR PAS UNTUK SELAMA-LAMANYA.

TEPUK DADA TANYA IMAN

2 ulasan:

askara berkata...

HAL2 MACAM NI RUPANYA MAMPU MEMECAHKAN TEMBOK KERAS HATI SAYA... TERHARU BILA MENYEDARI SAMA BERKONGSI SEMANGAT DENGAN PARA BLOGER YANG TAK BERTUAN TETAP BERSEMANGAT MEMBANTU UMNO/BN WALU PUN BERHADAPAN DENGAN HASUTAN.... SELAMAT BERJUANG SEHINGGA KEJALAN PENAMAT PRU13.

Tanpa Nama berkata...

selamat berjuang demi menyelamatkan malaysia drp kafir harbi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...