Khamis, 29 Disember 2011

EH .. ADA APA PULA INI.. SEMUA NYAWA TERANCAM????


NGA KOR MENG TAKUTKAN SEBUTIR PELURU



Inilah caranya Pakatan jahat DAP PKR PAS meraih simpati rakyat dan pengundi. Dilakukan pelbagai drama bersiri kononnya nyawa mereka di ancam bahaya dan keselamatan diri mereka tidak selamat. Semalam Nga Cock Meng memberikan alasan bahawa ibu beliau menerima sebutir peluru dalam sepucuk surat yang diposkan. Katakunci ... Surat ... Pos ....Kebetulan surat ugutan itu tiba pada rumah (mak Nga Cock Meng dan kebetulan Nga Cock Meng tahu mengenainya) hari yang sama Sekupang Dua menunggu beliau di depan pejabat DAP sebagai menyahut cabaran. Gunakan akal rasional. Mustahil Pos Malaysia tidak atahu ada bahan merbahaya dalam surat. Sudah tentu semasa pemperosesan surat Pos Malaysia surat tersebut akan koyak kerana atau peluru itu meletup sendiri. Jadi? Kemungkinan besar ianya di buat sendiri oleh Nga Cock Meng yang sudha semakin terdesak di Perak termasuklh DAP rasis sendiri. Samalah seperti kisah kepala babi di bungkus dalam bendera PAS pada 2009 untuk meraih simpati mahasiswa memberikan kemenangan kepada Pro-M.

ADAM ADLI TAKUTKAN MANUSIA.

Satu lagi drama yang di buat oleh SMM dan BEBAS di Pulau Pinang. Apabila orang ramai berkerumun menunggu Adam Adli berucap di sudut pidato , SMM dan BEBAS membatalkan ucapan Adam Adli di atas alasan yang sama dan skrip yang sama dengan Nga Cock Meng yakni keselamatan diri nya terancam.




Menjelang 901 nanti Anwar Ibrahim akan memainkan skrip drama yang sama yakni Keselamatan Nyawanya Terancam. Sepertimana yang didedahkan oleh Papa Gomo. Skrip seperti ini akan dimainkan sehinggalah ke PRU13 dan selepasnya.

Bakal berlaku tindakan provokasi jahat yang dilakukan oleh jejuak Pakatan DAP PKR PAS untuk meraih simpati dan menyalahkan UMNO menjadi dalangnya. Kononnya UMNO sudah terdesak dan ketakutan untuk kalah lalu membuat ancaman dan ugutan membunuh.

Masihkah anda ingat insiden gambar penyokong ahli PAS yang kononnya berdarah di tetak semasa PRK di Port Dickson? Pelakon tersohor berlakun mati semasa di tangkap Polis dalam BERSIH 2.0? akan berlaku banyak lagi skrip-skrip sebegitu menjelang PRU13. Anda wajib berfikiran rasional semasa menerima berita=berita bohong tersebut.

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...