Rabu, 28 Disember 2011

SIASATLAH ANAK KOLIANG BIADAP INI.

BiaDAP PUNYA MANUSIA!

Gambar di atas sudah tersebar luas di fesbuk sejak malam semalam. Tidak diketahui siapakah remaja tersebut. Tidak tahu samada remaja biadap tersebut adalah:-

anak koliang ke, 
anak campuran koliang dengan Cina DAP ke, 
anak campuran impot Tiger Eelam mari ke , 
anak kepada ahli Dewan Penyokong PAS ke, 
ahli remaja koliang AMK ke, 
anak saudara Isham Rais ke, 
anak ikan baru Anwar Ibrahim ke, 
anak warga Malaysia ker, 
anak warga Bangla ke, 
anak warga Indon ke, 
anakwarga Singapura ke, 
anak angkat kak wan Jijah ke , 
rakan seblowjob Adam Adli ke, 
atau ahli HINDRAF. 

Tengoklah malam nanti kemungkinan besar hamba akan mendedahkan PROTOKOL HINDU. Rupa-rupanya masih ada pihak yang cuba megeruhkan keadaan dan memangkin konflik antara agama di Malaysia ini. 

Harap pihak berkuasa yang duduk sebagai Menteri KDN termasuklah para jejuaknya yang ada bajet beli ranking alexa siasatlah segera siapakah manusia Dajal tersebut. 

Jangan jadi seperti hari itu, bila ada sepasukan Dajal datang ke Putrajaya dikatakan tidak perlu ambil tindakan sebab 'bilangannya tak ramai' Ini bukan soal ramai atau tidak tetapi soal MARUAH yang tidak boleh di beli macam membeli ranking alexa.

SILA AMBIL TINDAKAN SEGERA!KALAU PIHAK LAIN YANG DAPAT DULU MAMAT ITU, BUAT MALU JE SAIN BAUCER RATUSAN RIBU SEBULAN ATAS NIAT FISABILLILLAH.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

8 ulasan:

Unknown berkata...

Kalau saya jumpa bapi, anak haram ni bukan saya cakap dia akan nampak tangan bercakap.

Unknown berkata...

Maaf tuan kerana mengunakan kata-kata yang tak elok

Tanpa Nama berkata...

That is why we call them Hindu. Interlok is true and this is an example, a clear proven example. It was the British fault for bringing them here.

Tanpa Nama berkata...

Well.. I think you are taking it over to border and reacting very childish and crooked. The british has made many faults.. and lets not get into that, or else the Indonesians would be upset as well.. So let us be grown ups and this idiot on the picture is probably one in a basket, the same way some muslims walked around the streets with a chopped head of a cow.. its the same thing... let us not get distracted with such foolish acts..

Tanpa Nama berkata...

nama Anwar Brahim cakap "itu Allah tuhan jesus punya...kristian punya pakai...Melayu Islam takbley marah-marah pasal Allah semua boleh guna" dan disambut dengan Takbir oleh PAS

Tanpa Nama berkata...

ala..poyo nk mampos nk gertak keling ni,
adam adli pon korang brani ludah je..
kahkahkah!

Manusia beriman berkata...

TIndakah lelaki di atas adalah sangat2 biadab dan wajar di ambil tindakan oleh pihak yang bertanggungjawab. Pun begitu tidak wajar sama sekali kita menyalahkan kesemua komuniti india, sama ada hindu atau islam atas kesalahan yang dilakukan oleh pemuda di atas. Bukan semuanya anti islam. Tapi ni memang biadab dan wajar di ambil tindakah keras

Tanpa Nama berkata...

Kalau kau islam ape punya bodoh ler, org menghina agama pun xkisah... kalau kau kapir, bukan takat gertak potong jer jari dia biar kudung...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...