Khamis, 8 Disember 2011

SCORPENEOPHOBIA GUAN END LATEST FEAR.

KD TUN RAZAK Kapalselam Kebanggaan Negara.

AFRAID TO FACE THE TRUTH GOON END DECIDED ITS BETTER FOR HIM TO SULK IN TAIWAN?

Terdahulu Hamba ingatkan Goon End menyahut pelawaan Zahid Hamidi, rupanya sangkaan hamba meleset samasekali. Ternyata Goon End dan seluruh kepimpinan Pakatan Haram Jadah tidak berani samasekali menerima pelawaan tersebut. Ataukah Goon End menunggu saat-saat terakhir? Mabuk laut atau Goon End mempunyai masalah ketakotan tempat sempit dan gelap? 

Inilah masalah sikap seluruh pemimpin DAP PKR PAS yang hanya berani membuat tuduhan tetapi tidak berani menghadapi kenyataan apabila diberikan peluang berbuat demikian. 

KD Tun Razak sedang berlabuh di Langkawi. Bersiap sedia pada hari Sabtu ini untuk mempamirkan kemampuannya bertempur di atas dan di bawah permukaan laut. Termasuklah kemampuannya menyelam. 

Sekiranya Goon End tidak hadir pada hari Sabtu ini bermakna beliau dan pemimpin Pakatan DAP PKR PAS adalah bacol lagi penakut. Adakah kita mahu mereka yang bersifat demikian menjadi pemerintah negeri dan negara? Musuh baru sergah sahaja masing-masing terus terkedu seperti berlaku kepada Ketua AMK PKR di Melaka tidak lama dulu. Memalukan sungguh!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memang dah jadi amalan dan budaya PR..
baling batu sembunyi tangan....

Paling bodoooo ialah pencacai PR..
korang memang bodoooo tahap tepu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...