Khamis, 8 Disember 2011

ANGKARA DURJA SIAPAKAH SELUDUP MASUK MAMAT INI DALAM PWTC?


TIKAM BELAKANG PERJUANGAN
(Perbuatan Khianat Atau Tidak Sengaja?)

sebelah ialah gambar ISHAM RAIS, orang PKR bekas Reformasi 98 dan pembawa fahaman SOSIALIS LIBERAL PLURAL
Perosak minda Perosak Agama Perosak Bangsa
Perosak UMNO
Perosak segala-galanya. Dulu dia pernah lari bersuaka politik selama hampir 20 tahun di Belgium. Hairan kan. Bagaimana beliau boleh dapat suaka politik di Belgium kemudian melanjutkan pelajaran di England. Kembali ke Malaysia di tahan sebentar dalam ISA. Difikirkan dia sudah taubat rupanya masih menebal lagi semangat perosaknya. Pernah masuk UMNO sekojap. Pastu terjun balik ke dalam dunia REVOLUSIONER.

Si Haramjadah ini menurut rakan bloger Hamba dan beberapa keterangan lisan lain mengatakan telah nampak berkeliaran di PWTC dan boleh naik sampai ke tingkat paling tinggi di PWTC. 

Kamonlah, walaupun dia seorang Melayu dan beragama ISLAM tapi hatinya, mentalnya dan semangatnya bukan lagi Melayu. Taulah beliau berasal dari Negeri Sembilan tapi pegangan politiknya ialah PKR. 

Persoalannya ialah kenapa beliau boleh berada di PWTC? Atas restu siapa? Boleh tolong jawab?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

5 ulasan:

Aku Peduli Apa @ APA berkata...

Assalam sahabat Jas Salleh.
Woww..ini suautu cerita gempar.Saya tak pulak terserempak ngan mamat ini,klu jumpa mesti saya pegang.

Sdra mcm bagi hint bila sebut N.Sembilan,klu ada info blh tlg email kat saya..kita kasi bongkar.

Salam perjuangan

rezqeen hill berkata...

Cilako betol kalo la berita ni benar. Mmg haram jadah lah sapa yg bersekongkol dgn makhluk jahanam ni. Pengkhianat bangsa dan agama !

Tanpa Nama berkata...

DIA NAK TAU....
DIA TAU
DIA NAK ROSAKKAN YAG DAH CANTIK.
TIKUS
NAK
MEMBAIKI
LABU

Jas Salleh berkata...

Kepada Tanpa Nama

Kata-kata anda adalah kata-kata yg sering dikeluarkan oleh GUNTING DALAM LIPATAN.

Cantik untuk siapa ?
Poket sendiri yea ... :)

Sebelum REFORMASI 98
HAMBA sudah berpolitik dulu ingat tu baik baik

Tanpa Nama berkata...

aku cam muka mamat gay tua ni , kalau aku terjumpa dkt mana-mana , wajib aku ludah muka dia !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...