Khamis, 8 Disember 2011

MENDIDIH SERBAN NABI PALSU PAS PASAL MASJID.


I POLLOW U ........
(KPI Nabi Palsu Mengikut Ilham Bina Masjid, 20 tahun 1 Masjid)

Maka oleh juru bangun-bangun Nabi Palsu Nik Aziz yang duduk-tak-bangun dalam Unit Jawatankuasa Perancangan Ekonomi, Kewangan dan Kebajikan Negeri, Abdul Fatah Harun menafikan sekeras-kerasnya dakwaan bahawa PAS hanya bina kandang kuda untuk Nabi Palsu dan langsung tidak membina walaupun sebuah masjid sepanjang Nabi Palsu PAS di angkat menjadi Nabi. Nabi kena ada mukjizat tapi Nabi Palsu kena ada masjid juga. 

Antara lain si juru bangun-bangun itu mengatakan sepanjang 20 tahun Nabi Palsu PAS berkuasa adalah sebuah masjid di bina itupun setelah mendapat ilham di negeri China. nama masjidnya ialah Masjid Cina, PAS yang bina Cina dapat nama. 

Jadi sepanjang tempoh 20 tahun PAS memerintah Kelantan barulah mendapat ilham di negeri China untuk bina sebuah masjid Cina. Di negeri di bawah UMNO /BARSIAN NASIONAL pula tak perlu mendapat ilham di negeri China tapi masjid berlambak-lambak di bina kerana pertambahan penduduk dan pembukaan kawasan baru yang memerlukan masjid. 

Pendek cerita, sepanjang 20 tahun PAS perintah Kelantan perkembangan agama Islam dan dakwah Islam masih berada di tahap 20 tahun ke belakang. Kariah masih sama. Kariah tidak bertambah. Jadi apa PAS buat selama ini?

Kesimpulannya PAS gagal kembangkang dakwah dan agama Islam walaupun di kalangan pengikut tegar mereka sehinggakan Nabi Palsunya terpaksa ke negeri China untuk mendapat 'Ilham' membina masjid Cina untuk negeri China.

Kita tunggulah plak beberapa puluh tahun lagi bila Nabi Palsu PAS dapat ilham dari Nigeria, Zimbabwe, Amerika Syarikat dan Somalia. Bakal ada lah masjid Nigeria, Zimbabwe dan Bangladesh pula. Hairannya, Nabi Palsu pergi Mekah saban tahun dapat tajaan tapi takde pula dia dapat ilham di Mekah untuk bina sebuah masjid Mekah saban tahun. Pelik kan Nabi Palsu PAS nie. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...