Jumaat, 23 Disember 2011

PENDEDAHAN EKSLUSIF: MAHABAHLOL BOBOT ANWAR IBRAHIM DIARAHKAN SABOTAJ PENGANGKUTAN AWAM.

Mahabahlol Bobot 901 Anwar Ibrahim

ANCAMAN OLEH 
MAHABAHLOL BOBOT 901 
ANWAR IBRAHIM


PAPA GOMO telah mendedahkan arahan Anwar Ibrahim kepada Mahabahlol Bobot 901 untuk mensabotaj  semua pengangkutan awam pada 901. Papa Gomo menulis:-
Malam tadi bertempat dikediaman Anwar Ibrahim satu perjumpaan sulit diadakan diantara para MAHASISWA ROBOT dan juga Punaisihat Anwar Ibrahim. Perjumpaan yang sememannya ditagih oleh Anwar Ibrahim demi mencari sokongan menjelang keputusan kes liwatnya 9 hb Januari nanti.

Semalam Gomo menerima laporan dari pihak tertentu berhubung tanggal 901 yang dicanang canangkan oleh juak juak Pakatan Pembangkang terutamanya dari PKR. Matlamat mereka iaitu pada 9.01.2012 nanti para mahasiswa akan dijadikan pengerak utama dalam melakukan kempen menentang Najib Razak dan juga kerajaan.

Bersangkut paut dengan itu untuk makluman semua banyak hotel disekitar Kuala Lumpur telah pun mula ditempah oleh PKR dalam menempatkan para Mahasiswa Robot dalam melaksanakan modus operandi utama iaitu Demo Keganasan dalam membebaskan Anwar Ibrahim.
 Anwar Ibrahim sudah berkira kira untuk melakukan apa sahaja dalam memastikan negara iaitu Kuala Lumpur akan menjadi huru hara pada 9.01 nanti sepertimana yang dilakukan pada tahun 1998 dalam kes liwat nya yang pertama.
Hal ini amat membimbangkan pihak keselamatan terutama pihak Polis kerana dalam demo 9.01 nanti ianya pasti tidak akan sama sepertimana demo BERSHIT yang lepas kerana dalam demo kali ini usaha untuk melakukan Sabotaj keatas perkhidmatan awam menjadi aspek utama dalam menghasut rakyat yang lain untuk melakukan rusuhan. 
Dalam demo BERSHIT yang lepas pihak PDRM telah mengambil inisiatif terbaik iaitu dengan menutup jalan jalan utama bagi laluan kenderaan. Tindakan ini sebenanrnya mematikan langkah kotor pembangkang dalam mesabotaj kenderaan orang ramai maka sebab itu pada demo BERSHIT yang lalu keadaan berjaya dikawal oleh pihak PDRM. 
Anwar Ibrahim telah melihat demo Bershit yang gagal akibat dari kecekapan pihak Polis mematahkan matlamat mereka. Justeru itu menjelang 9.01.2012 nanti pendekatan yang diambil agak berbeza iaitu dengan mensabotaj pula pengangkutan awam yang ada disekitar Kuala Lumpur. 
KOMUTER, BAS, TEKSI, MONOREL, akan menjadi target mereka yang telah diarahkan untuk melakukan sabotaj ini. Cara dan bagaimana mereka akan melakukannya masih lagi dalam penilaian pihak keselamatan. Pencegahan yang bakal diambil juga sedang dikenal pasti dalam mematikan langkah mereka yang cuba mencetuskan huru hara dalam negara pada 9.01 nanti. 
Pendedahan lanjut akan Gomo susuli nanti demi menyedarkan rakyat Malaysia bahawasanya jangan kita menjadi ROBOT Anwar Ibrahim demi menyelamatkan Kote Bengkoknya yang telah terbukti menikam Dubur Saiful Bukhari dan meninggalkan Air Mani didalamnya
Baca seterusnya di sini PAPA GOMO
Berhati-hati dengan dengan perancangan REVOLUSI BUNGA RAYA , kepada semua rakyat Malaysia, anda di minta menjahanamkan REVOLUSI 901 dengan memberikan maklumat kepada POLIS dan/atau emelkan terus kepada PAPA GOMO. 

Kepada mahasiswa anda di seru agar tidak terpedaya dengan dakyah dan slogan kEBEBASAN AKADEMIK yang merupakan mesej subliminal membebaskan Anwar Ibrahim dari JENAYAH LIWAT. 

ANDA SUDAH PUN LAMA BEBAS SEJAK DILAHIRKAN DARI RAHIM IBU KAMU SEMUA.

TEPUK DADA TANYA IMAN!


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itu lah gerembolan mangkok ni bila ada pertemuan je nak buat demo oiii mangkok2 umgok udah2 le buat koje banggang ni

Jas Salleh berkata...

Awat nya ang / dah takot ka / dah kena bogel semua planning angpa ... ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

baguslah tu. tak payah buat demo. peliwat tetap peliwat. hukuman tetap jadi hukuman.yang salah tetap salah. Allah Maha Besar. Dia telah membuka pekong sebenar bakal pemimpin yang akan menghancurkan Malaysia. maksud saya pemimpin kote benkok cina doll.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...