Jumaat, 23 Disember 2011

REVOLUSI BUNGA RAYA - NAMA KOD PERANCANGAN TAWAN PUTRAJAYA.

Pertemuan Anwar Ibrahim dengan sel-sel Revolusi Bunga Raya
di rumahnya dikatakan berlaku pada malam tadi.
'Tentang Najib dan UMNO habis-habisan'

REVOLUSI BUNGA RAYA

Rakan bloger AIDC mendedahkan dan memperingatkan kepada semua mengenai REVOLUSI BUNGA RAYA . Pelan rancangan Anwar Ibrahim untuk menggulingkan Najib dari dalam melalui tekanan dari luar. UMNO sesekali tidak akan di gugat oleh Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim hanya mahukan Najib dan pemimpin UMNO serta penyokong setia UMNO yang pro Najib dihapuskan. Ini memberikan laluan mudah kepadanya untuk mendiksi kepulangannya ke dalam UMNO. 

Ramai akan bertanya kenapa pula? Soalan itu tidak mudah untuk di jawab sebaliknya fikirkan kenapa Anwar Ibrahim hanya dipenjarakan dan tidak dipertuduhkan di bawah kesalahan melancarkan perang terhadap YDPA yang membawa hukuman mati?

Anwar Ibrahim memperalatkan darah muda kerana mereka adalah bertenaga. Tetapi siapakah yang akan menuai keuntungan daripada pengorbanan darah muda? Pernahkah SMM dan Adam Adli memikirkannya?

Adakah 9hb Januari 2012 merupakan titik kemuncak? Tidak. Revolusi Bunga Raya sudah bermula sejak Reformasi 1998. Apakah tujuan Revolusi Bunga Raya ini? Ianya hanya bertujuan menajamkan konflik sesama sendiri di peringkat kepimpinan tertinggi UMNO sahaja. Hanya melalui konflik sahaja barulah Anwar Ibrahim mampu membersihkan UMNO dari semua anasir-anasir yang anti kepada nya.

Apakah cara terbaik meneutralisasikannya? Cara terbaik meneutralisasikan perancangan Anwar Ibrahim ialah:-
  1. Kepimpinan Tertinggi wajib berlaku JUJUR sesama sendiri.
  2. Tidak begitu cenderung bersifat APOLOGETIK
  3. Mengekang segala MUSANG BERBULU AYAM.
  4. Tidak mengkhianati AMANAH Presiden UMNO
  5. Menghapuskan sistem hirarki kepartian
Melakukan pertembungan dan pemujukan kepada golongan mahasiswa di IPT tidak akan berjaya samasekali melainkan kumpulan sasaran yang disebutkan di atas tadi melakukan perkara-perkara di atas. 

Kekuatan musuh bukan terletak kepada demonstrasi jalanan tetapi kepada impak yang dicetuskan oleh demonstrasi tersebut ke atas kepimpinan negara. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...