Jumaat, 2 Disember 2011

MENCERAIKAN ISTERI HANYA KERANA MENGUNDI BARISAN NASIONAL?

BILA SELO' BEROK DI SANGKA ORANG 'ALIM.
(Doktrin PAS - Mengubah Yang Halal Menjadi Haram)


PAS didaftarkan pada November 1951 yang diluluskan pendaftarannya oleh seorang pegawai Inggeris berketurunan Tamil beragama kristian. Pada awalnya PAS adalah serpihan Biro Agama UMNO. Oleh kerana berlakunya pertentangan antara pemimpin UMNO yang di anggap ELIT dengan pemimpin UMNO yang berpendidikan agama di Mesir beraliran kaum Muda ( kerana salahfaham dan silaptafsir ke atas hadis Rasul s.a.w. mengenai bangkitnya seorang mujaddid bagi setiap 100 tahun) berlakulah pemisahan dua kelompok tersebut. Kelompok terkemudian menuduh kelompok Elit sebagai kebaratan dan tidak Islamik.

Pemisahan itu telah memberikan peluang kepada anasir kelompok nasionalis komunis Melayu untuk menyusup masuk ke dalam kelompok agama tersebut. Maka lahirlah sebuah pertemuan di Gunung Semanggol yang disifatkan oleh arwah Dato' Onn sebagai Bahaya Dari Gunung. Tujuan anasir jahat (Komunis) menyusup masuk adalah kerana melaksanakan dasar komunisma yang akan merosakkan akidah umat Islam bagi menerima fahaman komunisma.

Apabila PAS menyertai BARISAN NASIONAL selepas 13 Mei 1969, kumpulan yang paling berpengaruh di dalam PAS adalah mereka yang bukan berpendidikan agama. Unsur sosialisma komunis di dalam bentuk doktrin sosialis religus masih berakar umbi di dalam PAS pada masa itu. Bermula lah episod pengembangan pengaruh fahaman sesat PAS sehingga tercetus konflik 1977 di mana Nik Aziz seorang ustaz di KEMAS merampas kuasa. 

Sejak itulah PAS menjadi agen perosak akidah. Ramai golongan terpelajar agama terpedaya. Kemuncaknya apabila rakan-rakan seperjuangan Anwar Ibrahim di dalam ABIM terjun ke dalam PAS. Bermulalah episod malang buat umat Islam di Malaysia. Tercetusnya tragedi Memali. Bercambahnya sekta ajaran sesat. Timbulnya gerakan dakwah yang menyeleweng. Kesemuanya adunan Anwar Ibrahim dan unsur sosialisma komunis yang diterajui oleh Melayu yang melupakan asal usul mereka. 

Kini benih-benih yang di tanam oleh agen sosialisma komunis di dalam PAS sejak 1951 berubah -ubah bentuk dan wajah sehinggalah ke hari ini. Oleh itu kita melihat bagaimana PAS tidak pernah mendakap fahaman Wassatiyyah sebaliknya menjadi radikal melalui jalan Tahaluf Siyasi yang diharamkan. Wajah sebenar PAS ialah anti ISLAM dalam kepuraan memperjuangkan ISLAM. Inilah juga wajah sebenar perjuangan Anwar Ibrahim semasa di dalam ABIM. Inilah juga semangat yang diberikan oleh IKD kepada para lulusannya yang kini turut ramai kedapatan di dalam UMNO.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mangkuk azizi ni bangang. tak faham pengertian islam, tak payah cakap pasal islam.

ko ingat nik aziz ni betul ke?

nik aziz ada ciri-ciri khawarij dan syiah.

khawarij dan syiah adalah penghuni tetap neraka.

halal darah khawarij dan syiah.

Allahuakhbar!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...