Rabu, 21 Disember 2011

HARI INI DALAM SEJARAH: SAPUDIN HIPOKRIT & PILIH KASIH ENGGAN TERIMA MEMORANDUM MAHASISWA YANG SOKONG KERAJAAN.


SAPUDIN HIPOKRIT
POLITIK BARU HANYA RETORIK 

Setakat ini hanya CELAH GELEGARCUCU TOK SELAMPIT dan KERIS PUSAKA melapurkan kejadian 1 000 orang mahasiswa berdemo di hadapan Kementerian Pengajian Tinggi petang tadi. Jumlah ini adalah lima kali ganda dari jumlah 200 orang penyangak belaan Sapudin dalam SMM, GAMIS dan BEBAS yang anti kerajaan dan pro Pakatan Haram jadah. 


1000 orang mahasiswa berdemo bagi menyatakan sokongan kepada DS Najib dan membantah tindakan SMM, GAMIS dan BEBAS. Mereka turut mendesak agar Sapudin Ah-Dolak-Dalih meletakkan jawatan sebagai Timbalan Menteri Pengajian Tinggi. 



Ternyata jumlah 5 kali ganda dari jumlah demonstran Sabtu lalu membuktikan bahawa majoriti mahasiswa menolak gagasan Sapudin dan SMM, GAMIS dan BEBAS. sikap kebiadapan dan kurang Adam Adli di tolak mentah-mentah oleh mahasiswa. 



Sikap hipokrit dan peranan Tok Dalang Sapudin pada Sabtu lalu dibogelkan dan terdedah dengan sendiri apabila Sapudin enggan menerima dan turun berjumpa dengan kelompok mahasiswa yang pro kerajaan. Sebaliknya hanya menghantar Setiausaha Politiknya unutk bertemu dan menerima memorandum dari 1000 orang mahasiswa tersebut. Gambar di bawah.


Kelompok yang di taja olehnya (Sapudin) diberikan layanan istimewa manakala kelompok mahasiswa yang pro kerajaan telah dianak tirikan oleh Sapudin. Begini wajah sebenar Politik Baru Sapudin. Memang patut Sapudin ini BERAMBUS !



BAPAK HIPOKRIT POLITIK BARU!

TAHNIAH MAHASISWA BIJAK YANG BERJAYA MEMBOGELKAN HIPOKRASI SAPUDIN & POLITIK BARU.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

10 ulasan:

IBM berkata...

Tahniah kepada Mahasiswa pro Kerajaan. Dah tiba masnya Saifuddin berundur, dan kita desak , desak dan desak agar dia cepat berambus. Dasar Tim. menteri yg tak tahu di unbtung. Hipokrit punya manusia...

Tanpa Nama berkata...

sapudin memang macam sesumpah.masa perhimpunan umno dia bersumpah taat setia pada umno...kini dia menyampah didalam umno..!!!!

Tanpa Nama berkata...

tahniah saudara saudari sekelian....bukan nak tunjuk berani...tapi menegakkan kebenaran...TUHAN bersama orang yang benar...hanya TUHAN membalas budi saudara saudari sekelian...BAgus bagus...jangan guna kepala lutut..guna kan OTAK...orang hari sabtu tu NADAI otak...

salam kejAUhan Romm ,LONDon

rahman berkata...

pening dibuat nya!!!.....apalah nak jadi dengan umat melayu ni...bebudak u dengan bebudak u nya, parti melayu dengan parti melayu nya tak habis2 nak bergolak!!! asyik PRO n Kontra jer.. bila laahh umat melayu ni nak muafakat agaknya!!!! Ingat kaum lain hanya memerhati dan tunggu peluang.. kita bukan macam Indonesia, korea, atau jepun yang hanya satu kaum..sapa pun yang jatuh atau bangun adalah bangsa itu!!! tepuk dada fikir sendiri!!!

Tanpa Nama berkata...

timbalan menteri tiada setiausaha politik

JAS SALLEH berkata...

Hukum adat berlaku bagi PEMUTIHAN.

Pergolakan bukanlah konflik namun suatu transformasi.

yogibear's season berkata...

Haram bg seorg menamakan anaknya dgn nama Rahman, krn ia adalah nama yg khusus bg Allah swt yg bersifat dgn AR - Rahman,yg Maha Penyayang.

Walau bagaimanapun, harus diidhofat(disandarkan) nama tersebut dgn kalimah Abdul maka jadilah Abdurrahman yg bermaksud hamba bgi tuhan yg bersifat Rahman

Maka Abdurrahman kata...

Wallahu'alam.

Tanpa Nama berkata...

mahasiswa kebanggaan negara....

tp memang terang ada gunting dlm lipatan...

Tanpa Nama berkata...

Pudin letak jawatan la..malu la satu ofis kat putrajaya dah pandang semacam kat ko pudin. Staf dah rasa tak hormat kat ko lagi.

Tanpa Nama berkata...

pejuang islam sejati....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...