Rabu, 21 Disember 2011

HARI INI DALAM SEJARAH: SAPUDIN HIPOKRIT & PILIH KASIH ENGGAN TERIMA MEMORANDUM MAHASISWA YANG SOKONG KERAJAAN.


SAPUDIN HIPOKRIT
POLITIK BARU HANYA RETORIK 

Setakat ini hanya CELAH GELEGARCUCU TOK SELAMPIT dan KERIS PUSAKA melapurkan kejadian 1 000 orang mahasiswa berdemo di hadapan Kementerian Pengajian Tinggi petang tadi. Jumlah ini adalah lima kali ganda dari jumlah 200 orang penyangak belaan Sapudin dalam SMM, GAMIS dan BEBAS yang anti kerajaan dan pro Pakatan Haram jadah. 


1000 orang mahasiswa berdemo bagi menyatakan sokongan kepada DS Najib dan membantah tindakan SMM, GAMIS dan BEBAS. Mereka turut mendesak agar Sapudin Ah-Dolak-Dalih meletakkan jawatan sebagai Timbalan Menteri Pengajian Tinggi. 



Ternyata jumlah 5 kali ganda dari jumlah demonstran Sabtu lalu membuktikan bahawa majoriti mahasiswa menolak gagasan Sapudin dan SMM, GAMIS dan BEBAS. sikap kebiadapan dan kurang Adam Adli di tolak mentah-mentah oleh mahasiswa. 



Sikap hipokrit dan peranan Tok Dalang Sapudin pada Sabtu lalu dibogelkan dan terdedah dengan sendiri apabila Sapudin enggan menerima dan turun berjumpa dengan kelompok mahasiswa yang pro kerajaan. Sebaliknya hanya menghantar Setiausaha Politiknya unutk bertemu dan menerima memorandum dari 1000 orang mahasiswa tersebut. Gambar di bawah.


Kelompok yang di taja olehnya (Sapudin) diberikan layanan istimewa manakala kelompok mahasiswa yang pro kerajaan telah dianak tirikan oleh Sapudin. Begini wajah sebenar Politik Baru Sapudin. Memang patut Sapudin ini BERAMBUS !



BAPAK HIPOKRIT POLITIK BARU!

TAHNIAH MAHASISWA BIJAK YANG BERJAYA MEMBOGELKAN HIPOKRASI SAPUDIN & POLITIK BARU.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...