Selasa, 27 Disember 2011

FITNAH MEGA PAS: BR1M ADALAH HARAM & KRISMAS ITU MAULIDUR RASUL.

Den Tak Nak Jadi Nabi Sebab Pok Nik Punya Titel Jadi Den Nak Jadi TUHAN !!!

FITNAH MEGA PAKATAN SYAITHANIROJIM TERKINI

1. PAS mengeluarkan fatwa bahawa BR1M adalah HARAM.
2. Isham Rais mengelirukan perayaan Krismas dengan Maulidur Rasul.
3. Paderi Politik Pakatan menyerang Perkara 153 Perlembagaan.

Pakatan Syaithonirojim memulakan serangan ke atas Islam melalui fitnah-fitnah mega di atas. Kita perlu beringat bahawa setiap cetusan fitnah mega Pakatan Setanirojim adalah untuk mencetuskan konflik berdasarkan kepada Teori Dialektika yakni menajamkan konflik di peringkat kepimpinan tertinggi dan di kalangan rakyat jelata. 

Ini akan berlaku apabila rakyat semakin resah gelisah dan meletakkan kepimpinan tertinggi dalam keadaan serba salah. Bagi meneutralisasikan cetusan dialektika ini haruslah dengan kesabaran yang berteraskan kepada kejujuran mutlak di lubuk hati dalam kesungguhan meneutralisasikan fitnah-fitnah mega tersebut. 

Tanpa kejujuran mutlak, tanpa kesungguhan dan tanpa kesabaran kebenaran tidak akan tiba. Kita hanya memerlukan ketibaan kebenaran walaupun ianya tiba tanpa terancang. 

Ketiga-tiga fitnah mega pakatan setanirojim terkini menjurus kepada perdebatan di atas perkara yang sudah diputuskan oleh ulama muktabbar terdahulu. Elakkan perdebatan tersebut. Untuk apa kita memperdebatkan sesuatu perkara fitnah? Nyatakan saja tanpa sebarang syak bahawa perkara itu fitnah. 

Fitnah-fitnah mega tersebut bukanlah usaha-usaha untuk menegakkan kebenaran sebaliknya ianya bertujuan menyebarkan kebatilan di kalangan umat Islam. 

Semua umat Islam tahu bahawa krismas bukanlah maulidur rasul Nabi Isa a.s. ianya tidak sama dengan maulidur Rasullullah s.a.w. Krismas di sambut di atas fahaman mempertuhankan Nabi Isa a.s. Manakala maulidur rasul di sambut bagi memperingati keberkatan kelahiran baginda sebagai utusan Allah swt yang terakhir.

Memang amat jahat niat Isham Rais dalam menyebarkan fitnah mega tersebut. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...