Sabtu, 24 Disember 2011

ANWAR & PKR BUKAN SEKUTU POLITIK YANG BAIK - DR CHEN?

Wa Tau Banyak Rahsia Maaaa .....

DR CHEN SEDANG GELABAH DAN TERAMAT RISAU.

Dr Chen yang diberikan gelaran oleh pemimpin DAP rasis sebagai Orangtua Hebat tidak lama lagi bakal di gelar sebagai Orangtua Habat. Beliau menjadi Penasihat Seumur Hidup bagi DAP dan jika beliau mati nanti CEC DAP akan menziarahi kuburnya untuk mendapat restu dari beliau. Begitulah kuatnya pengaruh Dr Chen ke atas pemimpin DAP rasis. Beliau sudah berusia lebih 80 tahun dan hampir kepada 90 tahun, lagi berbelas tahun cukup 100 tahun umurnya. Menurut sumber dari Guan Eng , Dr Chen ialah seorang Jesuit dari Tanah Besar China, lihat di bawah ini:

Dr Chen ibarat Pok Nik kepada DAP. Namun dalam pertelingkahan antara Karpal Singh dengan P.Ramasamy , Dr Chen gagal menyelesaikannya. 

Dr Chen sudah terlalu lama di dalam politik negara sejak sebelum Persekutuan Tanah Melayu 1948. Ini bermakna Dr Chen cukup mahir dan berpengalaman dalam sejarah politik negara. Terfikirkah anda bahawa sudah tentu beliau memerhatikan mana-mana pemimpin muda Melayu yang berpotensi untuk dijadikan alat tunggangan selama ini?  Sudah tentu juga beliau amat arif dengan segala pemikiran, tindak tanduk serta semangat mana-mana pemimpin politik di negara ini. Hukum akal tidak menolak kemungkinan besar beliau amat mengenali Anwar Ibrahim luar dan dalam. 

Jika demikian, Dr Chen sudah tentu amat tahu sikap Machiavelli Anwar Ibrahim. Sudah tentu beliau tahu Anwar Ibrahim adalah sekutu politik yang amat merbahaya bagi satu tempoh masa yang panjang. Jadi, pada fikiran anda adakah DAP rasis benar-benar mempercayai PAS dan PKR sebagai sekutu politik yang setaraf dengan mereka? 

Ingat, beliau juga hidup pada masa rusuhan kaum 13hb Mei 1969 dan fikirkan siapakah yang mentor kepada Lim Kit Siang pada waktu itu untuk melaungkan 'Malai Si ' (Mati Melayu)?

Berdasarkan kepada biodata Dr Chen Man Hin, beliau di bawa keluar dari Tanah Besar China ke Tanah Melayu pada tahun 1946. Pada tahun itu 1946 berlaku perang saudara antara Koumintang dengan Parti Komunis China pada skala yang besar. Jadi fikirkanlah apa yang telah menjadi acuan kepada pemikirannya yang diserapkan kepada perjuangan DAP rasis.

Justeru itu adakah anda berfikir bahawa DAP rasis akan memperjuangkan hak anda yang bukan berketurunan dari Tanah Besar China dan mempunyai hubung kait dengan Kuomintang? Fikir baik-baik. Siapakah anda di mata Dr Chen Man Hing yang lahir di Tanah Besar China?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bloger bahalol ni tak habis2 nak menipu siapa nak percaya kamu mamat songtot

Jas Salleh berkata...

Bila anda menyumpah seranah bermakna ianya benar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...