Selasa, 8 November 2011

WAJIB BACA PENDEDAHAN PAPA GOMO! MENGGELEGAK PANAS TERUS DARI DAPUR TAK BERASAP BLOGER TAK BERTUAN.


DARI DAPUR TAK BERASAP BLOGER TAK BERTUAN.  "Berurusan Terus Dengan Kami!!!' Demikian pendirian tegas PAPA GOMO kepada semua politikus yang selama ini 'tertipu' dan 'di tipu' oleh  'Sindiket Pelacuran Nama Bloger'. Wey, bukan sahaja senarai bloger yang telah PAPA GOMO dedahkan telah 'terjual' malah anak-anak ayam macam hamba pun sudah kena jual. Anda wajib membaca pendedahan yang di buat oleh PAPA GOMO dan hamba bersetuju kerana Hamba sedih dan pilu melihat untung nasib sahabat-sahabat rakan bloger lain selama ini yang asik dilacurkan dan di jual oleh pihak yang tidak  bertanggungjawab. PAPA GOMO menulis:- 
Setakat ini inilah Blogg Blogg yang telah sebulat suara untuk memaklumkan kepada pihak yang berkenaan bahawa Kami Tidak Bertuan dan jika mempunyai sebarang urusan maka sila hubungi kami secara terus dan tidak melalui orang tengah.
Dan jika ada mana mana pihak yang membawa List nama nama Blogg kami ini untuk diminta itu ini maka sila TOLAK apa yang mereka minta kerana kami tidak memerlukan orang tengah untuk sebarang urusan
Pakatan Pembangkang menfitnah kami dibayar bla bla dan sebagainya, walhalkan inilah hakikatnya blogger pro Kerajaan BN yang dijadikan Pelacur. Gomo tidak tahu sama ada pejabat Perdana Menteri tahu mengenai kegiatan melacurkan nama nama Blogg ini. Tetapi setakat ini Gomo difahamkan mereka di pejabat PM tahu pekara melacurkan nama nama Blogg tetapi hanya Berdiam Diri mungkin mereka juga turut terasa sebagai pelacur Blogg
Perjuangan kami Tetap Diteruskan tetapi mungkin ianya berlainan dengan sebelum ini kerana kami bukan budak Suruhan yang boleh mendiamkan pekara yang salah dilakukan. Kami bebas menulis kerana kami adalah Blogger yang terhasil dari usaha kami sendiri dan bukan atas suruhan mana mana pihak.
Kami para angkatan Blogger Jalanan yang TIDAK BERTUAN ini sudah sebulat suara untuk Menganyang mereka yang melacurkan nama nama Blogg kami untuk kehidupan mewah mereka. Dibawah ini Gomo sertaka nama nama Blogg yang telah sebulat suara untuk menentang mereka yang melacurkan Blogger:

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Kulaan Niring berkata...

salam perjuangan saudara...

pohon saudara pautkan blog saya dengan blog tersohor tuan...

http://kulaanniring.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

sokong !!

Bloogers kena ada maruah , jgn rela diri dipijak dihina dilacurkan dan diperah segala hasil keringat oleh orang lain sesuka hati !!

lepas ini , bloogers kena hentam juga orang UMNO , hentam ketua2 bahagian UMNO , hentam PAS , hentam PKR dan DAP !

bloogers tdk bertuan , bukan budak suruhan ..bukan kuli batak perut hijau , bukan abdi dan kuli penjilat kaki sesiapa !

Tanpa Nama berkata...

Cekalkan hati, betulkan niat, banyak bersabar, sering membuat penyelidikan dan berfakta dalam berblog, InsyaAllah berjaya!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...