Selasa, 8 November 2011

KAK WAN JIJAH HILANG SABAR! (RAFIZI JAMBU DILONDEHKAN)


RAFIZI RAMLI. Sahabat-sahabat bloger sudah sepakat unutk melondehkan 'jambu' DeSIAL Anwar Ibrahim. Baca selanjutnya di sini GERAKAN ANTI-PKR dan M.i.M. Pengarah Strategi Politik PKR yang 'Jambu' ini bakal dikenakan 'Tindakan Londeh' setelah diputuskan oleh Majlis Tertinggi bloger pro BN yang Tak Bertuan. . Sebelum ini jambu tersebut telahtersungkur dan tersembam berdarah batang hidungnya akibat di balun oleh bloger pro BN dalam isu pendedahan klip video salahlaku Penjambunya. Pada kali ini jambu tersebut bakal dilondehkan lagi. Bak kata Dr. Novandri BEST ! Cuma pada akaq Wan Jijah terpaksalah menelan lagi 'Jambu Madu' terbaru. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Bunga Tanjung berkata...

Tolong lah jangan lah londehkan aku. Cukuplah selama ini Abang Aji Anwar dah kena londeh.

Nostalgia dia dengan aku hangpa jangan lah dok ulang kembali. Kesian lah kat Hajjah Jijah.

Aku janji tak akan buat fitnah lagi. Seluar dalam po ke dot warna unggu yang aku pakai dulu tu aku pinjam dari kawan aku, bukan aku yang punya.

Sekarang baru aku sedar bangkai babi bukan boleh ditutup dengan seluar dalam saiz XXXL baunya boleh merentasi gunung.

Tolonglah! tolong hamba yang kerdil ini. Ampunnn!!! Pak, Ampunnn!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...