Selasa, 8 November 2011

HANYA SATU KLIK DI JARI MEREKA.ITULAH PENYOKONG KAMI BLOGER TAK BERTUAN.


Setiap seorang bloger dari 40 bloger di atas (belum termasuk yang berada di ranking 50 ke 200) kecuali tiga yang disebutkan oleh Papa Gomo mempunyai pengikut mereka tersendiri yang majortinya adalah pengundi atas pagar (kami tahulah siapa pengikut kami). Setelah lama beperang dalam alam maya, sebenarnya kami dihormati oleh pihak lawan kami secara diam-diam (dalam fesbuk bila seliparteruper kutok caci maki kami itu tandanya mereka amat sayangkan kami) kerana keberadaan kami memberikan mereka seliparterupar pembangkang tempat mencurahkan kekeciwaan mereka yang tidak dapat mereka luahkan kepada pemimpin BN/UMNO yang mereka benci. Bila media arus perdana turut menyiarkan artikel kami bermakna penyokong kami bertambah.Kesatuan hati kami tidak akan tergugat dan tidak akan terlihat (anda tidak boleh hapuskan apa yang anda tidak dapat lihat, rasa, dengar dan fikir). Kami amat menghormati antara satu sama lain. Bila ada kelapangan kami berjumpa di majlis-majlis rasmi dan kemesraan terus terjalin kerana sudah lama bergandingan di alam maya. Hakikatnya penyokong kami terdiri daripada pengundi / pemilih dan bakal pengundi/pemilih yang tidak dapat dicapai oleh tangan-tangan lain di dalam jentera parti. 24 jam kami berhubungan dengan para penyokong kami setiap hari. Kami berada dekat di hati penyokong kami kerana kami berada di sisi mereka setiap saat dan setiap hari hanya satu klik di jari mereka. Kami mengucapkan jutaan terimakasih kepada penyokong tak terlihat kami. Jangan sesekali underated kami (senyuman sinis). Bak kata pepatah Melayu. 'Harimau Mati Meninggalkan Belang, Manusia Mati Meninggalkan Nama'. Bloger Memang sudah ada Nama dan kami masih bernyawa (bukan nyawa-nyawa ikan)

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

tudin5 berkata...

tahniah... teruskan perjuangan anda semua...

YY berkata...

kecuali tiga yang disebutkan oleh Papa Gomo mempunyai pengikut mereka tersendiri yang majortinya adalah pengundi atas pagar.

Siapa 3 yg disebut PapaGomo ni? Blog no.33 ada 'tuan'? Bodoh benarlah sapa yg bela blogger no.33 - tp tknak bela no.1,2,3,4,5 bla bla bla...

Come on... rasional la sikit :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...