Jumaat, 25 November 2011

MENYAMPAH BETUL DENGAN TUHAN GURU NIK AZIZ.

TUHAN GURU NIK AZIZ MERANGKAP FIRAUN MODEREN MELAYU TERAKHIR. Orang PAS masih belum sedar ke siapa sebenarnya Tuhan Guru Nik Aziz merangkap Firaun Melayu Terakhir? Siapakah yang mengiktiraf beliau sebagai Ulama Warisatul Anbiyya'? PAS sudah ada Jawatankuasa Pengiktirafan sedemkian ke? Nik Aziz ini adalah seorang tua yang takut hilang jawatan.Seorang pemimpin politik yang terlebih syok sendiri. Benar, beliau solat 5 waktu sehari semalam namun seorang kanak-kanak yang baru mencapai umur baligh pun tidak pernah tinggal solat, puasa berzakat dan boleh mengerjakan umrah dan haji. Boleh membaca khutbah dan mampu memberi ceramah (sesama jemaah sebaya lah). Kenapa terlalu memuja dan memuji seseorang seperti Nik Aziz itu? Beliau juga mempunyai kereta mewah dan rumah kediaman mewah serta wang puluhan juta di dalam akaun-akaun peribadinya sendiri. Nik Azizlah punca utama Melayu Islam sukar untuk bersatu di dalam ukhuwah politik. Mulut celupar orang tua itulah yang menjadi punca pelbagai keresahan di kalangan orang Melayu Islam di Malaysia ini.Belaiu amat terkenal dengan budaya memaki hamun pihak yang tidak disukainya. Lihat ucapan beliau ini:-
“Kalau kita buat berasingan segala ‘iblis syaitan’ sana akan tertumpu pada satu kawasan.
“Apabila dah banyak sangat, susah kita nak kawal nanti,” katanya kepada akhbar rasmi PAS itu.
Ikut sedap mulutnya bercakap sahaja melabelkan orang lain sebagai iblis setan.Begini ke sifat seorang pemimpin Islam yang dikatakan ulama warisatul anbiyya? Samalah seperti Bob Lokman yang turut mengikuti jejak langkah Nik Aziz dengan mengkafirkan orang Johor yang bekerja di Singapura. Samalah seperti Guan End yang menyalahkan pihak lain kerana anaknya merasa tetek. Samalah seperti Saifuddin Nasution yang menyalahkan NFC kerana berjaya menternak lembu fidlot. Samalah seperti Ng Wei Aik yang menyalahkan mangsa kebakaran. Samalah seperti Anwar Ibrahim yang menyalahkan UMNO kerana beliau tertinggal spermanya di dalam rektum Saiful. Samalah seperti Lim Kit Siang yang menyalahkan UMNO kerana membangunkan negara. Samalah seperti Tiny Pua dan Nurul Izzah yang menyalahkan Mydin kerana menjual barang runcit pada harga jauh lebih rendah daripada ahli-ahli ACCIM.

Budaya yang disemai dan di didik oleh PAS samalah seperti yang dilakukan oleh DAP dan PKR kepada pemimpin, ahli dan penyokong mereka yakni menjadikan seseorang itu berakhlak dengan segala sifat-sifat mazmummah dan tercela. Bila melakukan suatu kesalahan maka ianya dipertanggungjawabkan kepada pihak musuh walaupun tidak ada kena mengena pun.

Kepada pencacai PAS yang bakal mengeluarkan kenyataan ugutan berunsurkan fitnah, hamba tidak kisah pun sebab PAS tidak pernah diberikan sebarang tanggunjawab untuk mengambilalih tugas mana-mana malaikat. Meh korang layan video ini.


TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cakap saja bukti takde watpe bang...dosa fitnah tidak diampunkan allah selagi orang yang kita fitnah tidak memaafkan kita..ingat sikit dunia sementara..politik politik juga jangan sampai dosa bertambun-tambun..

Tanpa Nama berkata...

takde bukti?

alahai keldai sekor ni...BUKTI DEPAN MATA pun masih buta?

lantak kau la labuuuuu

Tanpa Nama berkata...

manusia akhir zaman..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...