Jumaat, 25 November 2011

DAPIGSIALAN PANIK BILA KIR1M MULA DI BUKA.


KEDAI IKAN 1MALAYSIA (KIR1M) PULA DI BUKA. Tanpa mempedulikan karenah keanak-anakan pembuli-pembuli rakyat dalam Pakatan Haramjadah, kerajaan BARISAN NASIONAL meneruskan usaha murni untuk membantu meringankan bebanan kewangan rakyat berpendapatan rendah di kawasan bandar. Sesuai dengan mengotakan janji-janji yang telah di buat di dalam BAJET 2012 salah satu cabang baru dalam Bidang Kebrhasilan Negara ialah memastikan rakyat berpendapatan rendah terbela. Inilah yang amat ditakuti oleh DAP apabila barangan keperluan sudah turun dengan drastik maka kempen memburukkan BN=BARANG NAIK sudah tidak relevan samasekali. Usaha terbaru BARISAN NASIONAL memberikan tamparan demi tamparan hebat kepada pembohongan dan pendustaan Pakatan Haramjadah selama ini. 
KUALA LUMPUR 24 Nov. - Selepas Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) mendapat sambutan menggalakkan, kini Kedai Ikan Rakyat 1Malaysia (KIR1M) pula akan dibuka pada Jumaat depan di Plaza Centrum, Setiawangsa.
Premis yang dimiliki oleh Restoran Sekinchan Ikan Bakar (RSIB) tersebut akan memasarkan pelbagai jenis ikan segar dengan harga 30 hingga 40 peratus lebih murah daripada pasaran.
Bagi membantu golongan berpendapatan rendah KIR1M akan memperuntukkan lima jenis ikan di bawah kategori ikan 1Malaysia iaitu ikan kembung, selar, selayang, cencaru dan ikan pelaling.
Ketua Pegawai Eksekutifnya, Lila Ruzaini Mohd. Hussai berkata, pihaknya memberi jaminan kelima-lima jenis ikan di bawah kategori 1Malaysia tersebut dijual pada harga lebih murah.
''Sebagai contoh ikan kembung hanya dijual pada harga RM5 hingga RM7 sekilogram berbanding harga pasaran yang kini mencecah RM12 sekilogram.
''Walaupun ikan kami murah, tetapi kualitinya tetap dijamin segar agar pelanggan tidak berasa tertipu,'' katanya kepada Utusan Malaysia hari ini.
KIR1M akan dibuka setiap hari dari pukul 7 pagi hingga 10 malam.
Menurut Lila Ruzaini, kesemua jenis ikan yang dijual di diperoleh terus daripada nelayan di Hutan Melintang, Perak.
Pihaknya juga tidak menolak kemungkinan akan membuka lebih banyak cawangan KIR1M terutama di sekitar Lembah Klang bagi membantu orang ramai.
Tambah beliau, selain menjual ikan kedai tersebut juga menjual produk-produk runcit 1Malaysia seperti yang terdapat di KR1M bagi memudahkan orang ramai berbelanja.

Tentulah Pakatan Haramjadah naik berang dengan KIR1M kerana membantutkan serta memusnahkan seluruh dakyah jahat Pakatan Haramjadah selama ini. TAHNIAH BN !

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BUAT JER SEMUA KAT SERATA MALAYSIA, BARU PADAN MUKA TOKEH HARAM JADAH DAPIG TU... TUNJUKKAN KAT BABI2 TU MELAYU PUN BOLEH MENIAGA DAN UNTUNG TANPA CEKIK DARAH ORANG RAMAI..

Tanpa Nama berkata...

TAMATKAN MANOPOLI CINA DALAM PERUSAHAN MAKANAN DIMALAYSIA.....LEPAS NIE TUMPUKAN PULA PADA BARANG2 ALAT GANTI KERETA

Tanpa Nama berkata...

wa tabikkkkkkkkkk!!!!

WA TABIKKKK!!! SALUTE!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...