Isnin, 7 November 2011

AWAT BANGANG SANGAT SELIPARTERUPER ANWAR BERAHIM?!!!

ISU HAJI ANWAR IBRAHIM. Tahanp mentaliti dan tahap kecerdikan seliparteruper pembangkang semakin hari semakin mengendur.Ini disebabkan penggunaan otak mereka lebih banyak untuk membuat fitnah hasutan sehingga menjejaskan kredibiliti mereka sendiri. Shabat bloger GWM telah memberikan dua gambar imej bertindih yang dijadikan sebagai bukti oleh seliparteruper pembangkang kononnya Anwar Ibrahim telah mengerjakan haji dua kali. Lihat foto di bawah ini, dan baca selanjutnya di sini GELOMBANG WANGSA MAJU




Apa punya mentaliti seliparteruper pembangkang. Takkan hanya ada kemahiran buat imej bertindih sahaja? Atau ini merupakan daya usaha seliparteruper pembangkang untuk 'meliwat' kerjaya politik Anwar Ibrahim yang semakin merundum?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

5 ulasan:

Gelombang Wangsa Maju berkata...

HAHAHA ... KANTOL BRO!

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha ...ni permainan budak sekolah !

gambar sama , tempat yg sama , pada tarikh yg sama !

ini gambar edit , tak payah panggil profesional utk nilai , kita tengok saja pun dah tahu ianya superimpose !

Tanpa Nama berkata...

kerja2 bodohbiol mcmni adalah ajaran kaki fitnah si Tiang Chuak pecacai telor xcsbok yg tugasnya suka lihat melayu berpecah..ngoktolol melayu PAS yg prasan suci n maksum akan percaya bulat2 tanpa soal krn ini adalah ajaran maha agong tuan tok guru..

Tanpa Nama berkata...

Sangat funny la gambar ni..memang nampak sangat editnye..pastu background same plak tu..be creative next time..tapi tgk gambar ni sekali pandang pun tahu dah edit...kena blaja adobe photoshop lagi ni..hehe

Tanpa Nama berkata...

kalo nak wt pun jgnlah kantoi.....setakat pakai gmbr yg sama baek xpah wat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...