Isnin, 7 November 2011

BILA MUSTAFA ALI KATA TONY PUAKA TOLOL.

Ko ni Tony Puaka Kalo Iya Pun Bila Bercakap Guna Bahasa Hindi la
Atok Stapa, I'm NOT CLEVER .

PANDANGAN PERIBADI & RASMI. Dato Mustafa Ali Setiausaha Agong (tingkat ke berapa agongnya ntahlah) menafikan kenyataan Setiausaha Penerangan DAP Tony Puaka berkenaan menamatkan perkhidmatan sejumlah besar kakitangan awam sebagai pandangan peribadi Tony Pua. Menurutnya (kata dustanya) kesepakatan parti pembangkang masih belum buat sebarang ketetapan rasmi mengenainya (kalau dah buat pun takkan nak mengaku) "Saya perlu memberi respons ( berbohong) tentang isu ini kerana ia bukan pendirian rasmi pihak pembangkang (hanya DAP tapi kami sokong secara diam-diam sebab ahli kami akan mengisi semua jawatan kosong tersebut), sebaliknya (sebenarnya) bagi saya (sebagai setiausaha Agong PAS atau atas kapasiti peribadi?) ia hanya merupakan pendirian peribadi Tony Pua (sebagai Setiausaha Penerangan DAP)" katanya kepada Mingguan Malaysia (uiks????? Boleh plak memberi pandangan kepada akhbar yang paling di benci olehnya?). Sudah-sudahlah Mustafa Ali. Pada pandangan peribadi saya bukan pandangan rasmi para bloger tak bertuan dan gerombolan bloger pro UMNO/BN mengenai kenyataan kamu (Mustafa Ali) ada seperti berikut:-
  1. Sejak bila Setiausaha Agong PAS diberikan kuasa untuk menafikan kenyataan Setiausaha Penerangan DAP?
  2. Tony Pua telah membuat kenyataan itu bukan di dalam bilik tidur atau bercakap dengan gelfrennya dalam bilik mandi tetapi dalam sebuah majlis.
  3. Mustahil Tony Puaka tidak tahu menahu apakah pendirian rasmi kesepakatan parti pembangkang.
Jangan menjadi seperti Anwar Ibrahim lah Mustafa Ali, tak pernah mengerjakan haji tapi mengaku kemudian terkantoi dek kerana malu tuduh DS Najib macam-macam. Cuma sedikit pertanyaan lah Mustafa Ali, adakah segala kenyataan Tuhan Guru Nik Aziz mengenai Hudud adalah pendangan peribadinya sahaja dan bukan pandangan rasmi PAS? 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sy stuju dgn sttmnt jas salleh tu..

JAS SALLEH berkata...

TQ bro.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...