Isnin, 10 Oktober 2011

wOOiiTTTT KAK WAN JIJAH KATA I LOIKE!


 

Akaq sudah lama bersabar......
Akaq SOKONG pendedahan terbaru ini
I LOIKEEEEE!!!
Pengajaran buat Penyokong Taksob














Kepada mana-mana bloger pro UMNO yang mempunyai klip video Zina Siam Anwar Ibrahim di minta agar tidak melewatkan tayangan lagi. Semua rakyat Malaysia sudah tahu konspirasi anda dengan kak Wan Jijah untuk menghukum kecurangan Anwar Ibrahim.


Prapukari menulis:
Jangan lupa ya, esok pagi di blog House PK dan Papa Gomo, akan tersiarlah video terbaru Anwar di Thailand...he he he ....Tik tok tik tok...beberapa jam je lagi...sabar..sabar..
Manakala Papa Gomo menulis:-
Buat penyokong Pakatan Pembangkang lu orang siap sedia, esok lusa belum tentu langit cerah untuk lu orang. Selagi Anwar Ibrahim diagongkan sebagai pemimpin maka selagi itulah Pakatan Pembangkang akan Hancur musnah. Rakyat ingin tahu bagaimana moral pemimpin mereka.
Moral? Ya memang semua cakap berkenaan moral. Moral Gomo dan beberapa blogger lain dipertikaikan. Tapi juak Pakatan hampas ni tak pula cakap moral pemimpin mereka yang dah terbongkar tu. Sebaliknya cuba melindungi pekara jijik dari pengetahuan rakyat. Apakah pemimpin yang moral nya teruk layak diangkat sebagai pemimpin? 
Sebelum ini Papa Gomo dan Prapukari menafikan mereka mempunyai salinan video Zina Siam DSAI (DeSIAL) tetapi Papa Gomo ada menulis mengenai 'makluman sumber rapat'. 

Pada pandangan hamba, Papa Gomo merujuk kepada kak Wan Jijah sendiri. Ini berdasarkan kepada alasan seorang isteri tidak akan mampu bertahan dengan kecurangan suaminya apatahlagi bila kecurangan itu tersebar luas dengan bukti nyata.

Hamba melihat pendedahan pada kali ini bukan bersifat Tayangan Lucah Perdana. Pendedahan itu juga bukan bersifat politik. Bahkan pendedahan pada kali ini bersifat ISU MORAL/ AKHLAK PEMIMPIN NOMBOR SATU PKR. Pendedahan juga berkisar kepada SIKAP PENDEWAAN PEMIMPIN yang terlalu melampau oleh penyokong bagi menutup kejahatan pemimpin itu sendiri. Kita nantikan saja, kak Wan Jijah sudah hampir pasti tersenyum puas melempiaskan dendamnya.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau pencacai mangkuk hayun PR marah kerana menyiarkan 'TAYANGAN LUCAH' ni, arap kita jangan cepat melatah... peluru yang tersedia oleh musuh, kita gunakan sebaik2nya. Ingat ape pesan Hadi boroi selepas kemenangan PR dalam PRK Permatang Pasir dulu:

"Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini. "


Sumber - http://www.detikdaily.net/v5/modules.php?name=News&file=print&sid=3541

JAS SALLEH berkata...

Canteek dan Mantap!

Tanpa Nama berkata...

mungkinkah lambakan video2 camni merupakan hukum karma buat kak wan yg bersekongkol?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...