Isnin, 10 Oktober 2011

SUDAH TERBIT ! KLIP VIDEO 2 MIN. 25 SAAT KAK WAN JIJAH TERSENYUM PUAS.


PAPA GOMO dan PRAPUKARI menunaikan janji! Tepat jam 10 tadi sudah tersebar meluas klip video kegiatan seksual Anwar Ibrahim di Patpong, Thailand. Klip video tersebut berdurasi selama 2 minit 25 saat. PAPA GOMO menulis:-
Video diatas ini merupakan sedutan klip rakaman video Seks yang melibatkan Dato Seri Anwar Ibrahim ketua umum Pakatan Rakyat PAS,DAP dan PKR yang mana berlaku pada 13/01/2011. Waktu yang dicatatkan pula adalah pada jam 1.54 am dan jam 8.30 am
Untuk makluman pada tarikh 12 dan 13 hb Januari 2011 Anwar Ibrahim berada di Bangkok dan hanya kembali ke Kuala Lumpur pada sebelah petang yang mana beliau Anwar Ibrahim tiba pada jam 2.15 pm dan kemudiannya ke Ibu Pejabat PAS pada jam 5.30 pm. 
Pada tarikh 12 dan 13 Januari Anwar Ibrahim didapati berada di Bangkok, Thailand. Anwar berlepas ke Bangkok pada 12 Januari 2011 menggunakan pesawat Malaysia Airlines dengan nombor penerbangan MH 782 dan berlepas pada jam 3.15 petang dari KLIA. Beliau tiba di Bangkok pada jam 4.20 petang waktu Thailand atau jam 5.30 petang waktu Malaysia. 
Setelah lebih kurang 19 jam berada di Bangkok untuk ‘aktiviti-aktiviti’ tertentu dan ‘tugas-tugas rasmi’ tertentu Anwar berangkat pulang ke tanahair pada jam 11.05 pagi dengan menggunakan pesawat Malaysia Airlines dengan nombor penerbangan MH 785 dan tiba di KLIA pada jam 2.15 petang
Pendedahan pada kali ini dilakukan oleh PAPA GOMO dan PRAPUKARI serta bloger lain sebagai melunaskan KEWAJIBAN  AGAMA sepertimana yang dikatakan oleh Haj Hadi di bawah  ini:
PAPA GOMO seterusnya menulis:-
Rakaman penuh akan menyusul dan harus kita ingat bukan kami nak mengaibkan Anwar Ibrahim dan para keluarganya namun demi menyelamatkan rakyat Malaysia maka pekara sebegini haruslah didedahkan agar rakyat memilih pemimpin yang berkaliber bagi memimpin kita.

Anwar Ibrahim bercita cita menjadi seorang Perdana Menteri dan tanya dalam diri anda semua apakah anda inginkan seorang pemimpin yang Moral dan Ahlaknya sebegini yang melanggan pelacur setiap masa dan seorang Homoseksual?
Jelas, pendedahan pada kali ini bukan bermotifkan Politik atau berniat jahat melainkan ianya didasarkan kepada MELAKSANAKAN TANGGUNGJAWAB AGAMA MENDEDAHKAN PERIBADI ANWAR IBRAHIM YANG BAKAL DI PILIH MENJADI PEMIMPIN NEGARA. Semakin jelas 'Sumber Rapat' yang disebut-sebut oleh PAPA GOMO selama ini menunjuk kepada kak Wan Jijah.


TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...