Ahad, 9 Oktober 2011

wOOiiTTT ADA PATUT KA ASTRO?

Hey Lancau Cibai ... Lu tak mao maki sama GSC ka ?
Lu takot maki GSC ka? Pondan la lu Lancau.

Hamba ingatkan bila rangkaian GSC memberhentikan tayangan Nasi Lemak Basi 2 kali arahan namebabewee budak tersangat kurang ajar maka ianya terus dibasikan menjadi tapai. 

Sangkaan hamba meleset! Rupa-rupanya, ASTRO pula menayangkan filem lancau cibai itu di saluran Astro First! RM15.00 hengget pulak tu selama 48 jam. 



Timbul pula gejolak keinginan memaki dan carotkan ASTRO ini puas-puas. Apa punya keymaq pemikiran ASTRO ini. Sepatutnya ASTRO lebih sensitif daripada GSC dalam hal ini. Bukan ASTRO tidak tahu majoriti orang Melayu menyampah dan cuak dengan budak namebabewee ini. 

Inilah yang terjadi di Malaysia. Apasaja berkaitan dengan sensitiviti orang Melayu tidak ada sekur haranjadah hendak ambil peduli. Cukup-cukuplah menguji kesabaran orang Melayu ini. Jangan sampai ASTRO gulung tikar dan terpaksa jual lesen pula selepas ini. 

Kalau ASTRO tidak tarik balik penayangan filem lancau cibai itu dari saluran ASTRO FIRST, jom kita kempen boikot dan balun ASTRO kow-kow! Jangan fikir maruah orang Melayu ini mudah diperkotak-katikkan ikut sukahati mak bapak diaorang!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

maki hamun dulu perlaakon bangsa melayu....melayu mudah lupa...

Tanpa Nama berkata...

Takat jom boikot je tak guna bro. Aku dah 5 tahun boikot.

Tanpa Nama berkata...

Yang pelakon2 melayu terkenal berlakun dalam filem tu pun satu hal jugak .... sepatutnya depa ni pikiaq dulu sebelum sign kontrak .... jgn asyik dok kejor duit aje ...!

Tanpa Nama berkata...

lancarkan boikot terhadap astro

JAS SALLEH berkata...

Nak aje hambe buat KLIP VIDEO MAKI HAMUN orang Cina dan keling pariah di Malaysia dan mencela agam serta budaya mereka. Kita tengok apa REAKSI MEREKA.

Amacam setuju tak?

Tanpa Nama berkata...

Takan tak perasan yahudi bermata dan bertanduk satu kat bumbung tu? Aku memang tak langgan. Perosak umat. Sekarang aku cabar puak2 yang nak boikot Astro ni ada berani tamatkan langganan anda? Ada berani?

... tolong... la, anak aku nak tengok katon je la.. kalauk takde nanti anak aku mesti nangis...hahahahaha

Dasar memang dah termakan sumpah janji dengan Iblis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...