Isnin, 24 Oktober 2011

VIDEO SEKS ADUN WANITA PKR BUAT KAK WAN JIJAH GIGIL..


Guano Demo? ... Apa Cer? .. Jangan Jeles .. Ambo Dok Bule Madu Kali Ke 4, 18 SX Halal Lagi... 


VIDEO SEKS ADUN WANITA PKR.  Serangan dan pendedahan bertali arus yang dilakukan oleh penjahat siber macam hamba mengikuti jejak Ketua Penjahat Siber Utama Papa Gomo sudah bikin dunia glamer ramai ahli politik pembangkang bagaikan neraka dunia buat mereka. Papa Gomo menulis:-
Cerita sudah lama diutarakan oleh beberapa blogg namun kurang mendapat perhatian............. Jadi apa kami buat? Kami memang Jahat dan itu tidak dapat dinafikan tetapi kami adalah untuk memastikan isu ........ Hangat serta diketahui rakyat.
Tidak ketinggalan merisaukan tahap maksimum akaq Wan Jijah selaku Presiden kepada Parti paling banyak menghasilkan artis bogel dan bintang porno. Baru-baru ini Papa Gomo ada memberikan khabar-khabar angin bayu berpuput lembut bakal jadi angin topan puting beliung (bukan puting neneng tau) mengenai 'simpanan' rahsia klip video seks membabitkan seorang ADUN Wanita PKR. Siapa? Di mana? Bagaimana? Bila ? Semua akan didedahkan tidak lama lagi. Malah di dalam simpanan Papa Gomo memang banyak mengenai perilaku 'terlebih sopan' pemimpin PKR... dan DAP ... dan PAS. Sumbernya? Dari pihak pembangkang sendiri. Al maklumlah politik di Malaysia ini amat terlalu bergantung kepada pembunuhan karekter. Guan Eng kan sudah melalak menjerit terpekik terlolong minta nyawa kepada DS Najib. Lalu di bidas oleh TPM Muhyiddin Yasin " Kalau tak betul buatlah lapuran Polis " Bersambut pula lagi oleh DS Najib:" Eloklah jangan babitkan ahli keluarga tapi etika ini terpakai kepada kedua pihak" Bila kita bertanya kepada Karpal Singh : Adey kichi kita orang kalu belakang punya cerita kita orang takut masuk itu jel. Court daaalaaammm juga ada cerita' Itu pasalah Dato Zainal Abidin cepat-cepat hantar writ saman RM30 juta kasi hantam sama Guan Eng. Cuma agak pelik si Anwar Ibrahim masih taknak saman sesiapa. Mungkin sibuk merayu sana sini hendak mintak tolong kepada DS Najib dan Rosmah. Sementelah itu, Khalid Samad yang bergegar tanah Shah Alam hendak menyaman Papa Gomo pun hanya mampu buat lapuran Polis itupun Latheefa Koya yang tolong buatkan. AKaq Wan Jijah? Eh .. akaq Wan Jijah kan sebok ... sebok jaja 'Cerita Kak Wan.'. Apo nak jadi dengan politik Malaysia nie.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

video najib,rahim tambi,rais yatim,ziana zain PD kj,semua ada cerita sex yg tak bolih nak diwar2kan,periuk nasi konon,penipu besar kalau org umno tak tau disebalik cerita org2 tadi.

JAS SALLEH berkata...

UIKS ADA GAKS PEKERJA IKD DOK ENTER FRAME?

Nok berkata...

Apa le ko org ni buat fitnah aje..anuar tu anugerah tuhan...cuba perhatikan muka dia betul2...ada ke muka cikaro???kak jijah tahu le laki dia dah berpuluh tahun hidup bersama...ko org tuduh bang nuar dosa besar tau....dia tak buat keje2 mungkar tu..ini pulak hangpa tuduh dia main ngan bini sampai dapat anak nama fifa...dahsyat hangpa...walau apa pun nuar bagi saham berjuta pada Syamshidar ,bukan main free...tak mahu ke?kalau tak caya tanya anon 8:48......

mukapetang berkata...

Bila nak show?

JAS SALLEH berkata...

Heheheheh tunggu Lampu isyarat

Tanpa Nama berkata...

anon yg paling atas tu ada simpan video klip pemimpin2 yg dia sebut tu ker?

KASI KELUAR LA...TAK TAHAN NI huhu

dia org kata rahim nyer besarrrrrr ehek

..atau lu mcm keldai2 PR yg lain....

TAU CAKAPPPPPPP JER...

Tanpa Nama berkata...

Boleh jalanlah,carilah cerita lain.Asyik seks,seks cerita pantat,pelir dan pantat kena cucuk.Lain takde cerita.Apa punya orang.Daripada cerita pantat orang lain lebih cerita lubang jubor sendiri ada juga faedahnya.

Tanpa Nama berkata...

gi port dickson picnic lg best..jgn kena tangkap basah udah ler...

Aku,Pasbuih Dan Siamang berkata...

....kah..kah..kahh...nampaknya puak2 pakatan haram kian celaru....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...