Jumaat, 14 Oktober 2011

PAPA GOMO BUAT HAL LAGI.


PAPA GOMO. Pembaca semua patut mengikuti pendedahan demi pendedahan yang di buat oleh Papa Gomo mengenai muslihat PAS meraih undi. Walaupun artikelnya panjang , silalah luangkan masa anda untuk mencerna dan membacanya, Ianya penting kerana selepas ini PAS akan menerbitkan sebuah kilp video seks. Kemudiannya akan menyalahan UMNO mengenainya. 

Kontradiksi yang cuba dicetuskan oleh PAS ini adalah kaedah sama yang pernah digunakan oleh kelompok PAS semasa pilihanraya kampus tidak lama dulu. Anda tentu masih ingat mengenai isu kepala babi dalam surau UM tidak lama dulu? Itu semua kerja orang PAS. Ini didedahkan dengan begitu baik oleh Papa Gomo. Ikuti siri pendedahan Papa Gomo di sini EKSKLUSIF PENDEDAHAN KONSPIRASI PAS MERAIH UNDI

Hamba akan menyusuli pendedahan tersebut selepas Papa Gomo selesai melakukan tugasnya terlebih dahulu. Seterusnya, ada lagi pendedahan mengenai kelakuan buruk Anwar Ibrahim. Itu juga akan hamba susuli. 

Begitu juga mengenai pendedahan gambar superimposed DS Najib bagi menajamkan lagi kontradiksi yang telah dicetuskan oleh DAP dalam isu DUMC.

Terakhir, pendedahan mengenai Konpirasi Jahat DAP Mendalangi Murtad bagi menimbulkan Kontradiksi di antara institusi Raja-raja, penganut agama Islam dengan penganut agama Kristian. Ianya berkait rapat pula dengan sentimen yang cuba dicetuskan melalui gambar superimposed DS Najib. 

Hamba menyeru semua pemilih dan anak muda Malaysia agak tidak terpengaruh dengan kontradiksi-kontradiksi yang cuba dicetuskan oleh Pakatan Tipo Rakyat terutamanya DAP. Anda semua mencari KEBENARAN. Anda hanya akan menjumpainya bukan di dalam kontradiksi-kontradiksi isu berbangkit tetapi di dalam diri masing-masing. 

Hapuskan prejudis dan syak wasangka dalam hati dan pemikiran anda barulah anda ketemui KEBENARAN.

SELAMAT MENOLAK DAP-PKR-PAS PADA PRU 13 NANTI YEA.

TEPUK DADA TANYA IMAN!


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pas akan membela habis-habisan usaha dumc memurtadkan umat melayu kerana pas kini adalah anjing dap yang setia. nak dengar suara anjing dap dengarlah mat sabu "aw aw awwwww awwww"

UMNO PARTI PENJARA berkata...

Pemimpin UMNO Jahanam - 'Pergi Mampus Generasi Baru'
PRU Ke-13 - Mohon ramai Adun Dan MP BN 'Mati'


'Transformasi Besar Kepada Generasi Muda Adalah Pembohongan dan Pengkhianatan Jelas Lagi Nyata Pemimpin2 Tua Nyanyuk Barisan Nasional Terhadap Generasi Baru...'



Hanya generasi muda yang bodoh dan tolol-tolol sahaja akan bersama UMNO..
Hanya pemimpin2 Barisan Nasional yang bodoh dan tolol-tolol sahaja yang syok sendiri dan perasan kalau ada generasi muda yang berminat untuk berjuang kepada generasi baru... ( Aku pun tak Hingin )



p/s: Aku sememangnya ahli UMNO... Tapi dah tak berminat, bosan dan muak dengan 'talam dua muka pemimpin2 UMNO dan kuncu2nya'...






-------------------------------------------------------------
Wartawan2 BN Bodoh, P.ukimak,sial, butoh. b.abi. anjing..
( Anak2 ko pun P.ukimak, sial, anjing macam Ko )..

Pergi Mampus wartawan2 Porno BN..





Bodoh. Pukimak. Anak haram. sial. butoh. babi. anjing

Triple fuck atas dahi kau

Pantat mak kau la~

Butuh Pak Hang!

Pegi Mampos La Bodoh!

Bapak Ulamak , Anak Pukimak


Lu blah dr page gua skunk sblom kaki gua melekat kt muke lu~~

Terima kasih sangat2 korang memang terbaekk!! Terharu aku~ huhuhuhu

Lancau la lu

tidak semua mat rempit jahat!!saya sokong mat rempit

Saya suka berak sambil hisap rokok ~

SAYA SAYANG KAWAN SAYA

MaSUk AIr Lah KOU

Sengal~

Perrrgghhh!!! Memang Terrrbaaekkkk laaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...