Jumaat, 14 Oktober 2011

TERBARU KAK WAN JIJAH SUDAH TAK TAHAN LAGI. .

"Akaq dah cerita semuanya .... awat hangpa masih sokong bang Nuo? DAP-PAS dok muhong hangpa saja selama nie."


KAK WAN JIJAH. Namanya terlalu besar sehingga tidak mampu di bawa oleh penamanya sendiri. Kak Wan Jijah hanyalah seorang pemimpin yang flip flop. Suka berkhayal. Suka berangan. Tidak mampu menerima hakikat.Akhirnya kak Wan Jijah mencipta sebuah dunia halusinasinya sendiri di mana tiada Anwar Ibrahim tiada PKR dan tiada politik.

Terbaru pendedahan dan ulasan mengenai kisah kecurangan Anwar Ibrahim yang amat gemar mengorat segala jenis kategori wanita termasuklah isteri rakan-rakannya sendiri di dalam UMNO dulu. Kak Wan Jijah mengetahui segala jenis kecurangan Anwar Ibrahim kerana itulah di dalam memoirnya kak Wan Jijah menulis:
Terfikir juga saya, sampai bilakah semuanya harus saya pendam sahaja? Indah, manis, sedih, geram,marah, kasihan, meluat dan jijik semuanya ada. 
Saya adalah seorang wanita biasa yang mempunyai keinginan dan impian tersendiri. Bezanya cuma, saya adalah isteri kepada seorang lelaki bernama Anwar Ibrahim.
Anda selamilah tulisan kak Wan Jijah tersebut di atas dan anda akan menemui sebuah kebenaran yang tidak terjangkau oleh fikiran anda sendiri selama ini. Kak Wan Jijah sendiri pun sudah mengakui secara terang bahawa sampai bilakah harus ia pendam sahaja? Dengar klip video ini kecurangan Anwar Ibrahim mengorat isteri rakannya sendiri. (dan ada kemungkinan besar ianya masih berterusan pula di dalam PKR)


Anda fikirlah sendiri. Adakah seorang pemimpin seperti Anwar Ibrahim yang mempunyai tingkahlaku yang amat meluatkan dan jijik layak di angkat menjadi seorang pemimpin besar? Apabila sebuah organisasi politik mempunyai pemimpin sedemikian rupa sudah tentulah organisasi tersebut tidak akan mampu membela rakyat dan negara.

DAP-PAS sendiri pun tahu mengenai buruk tingkahlaku Anwar Ibrahim dan diperalatkan Anwar Ibrahim untuk mencetuskan kontradiksi yang merugikan semua rakyat Malaysia dan lapisan kelas masyarakat di Malaysia.

Apakah masih belum jelas KEBENARAN yang terpapar besar di hadapan anda? 

SELAMAT MENOLAK DAP-PKR-PAS PADA PRU 13 NANTI YEA.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...