Rabu, 19 Oktober 2011

KAK WAN JIJAH CABAR ADUN WANITA MELAKA.

Jangan Terkejut !... Ini akibat sindrom KM & 3R


KETUA MENTERI WANITA MELAKA PERTAMA. Jangan haraplah! ADUN wanita Melaka merangkap ibu peraba tersohor yang bermertuakan ahli Parlimen. sedang diwar-warkan untuk menjadi KM Melaka. Kisah ini di kutip daripada rakan bloger JIWA PARADOX Kak Wan Jijah sudah tentu akan berang dan menuntut dijadikan Timbalan Perdana Menteri Pertama pula. Huh, apa nak jadi dalam politik Malaysia ini, takkanlah bapa jadi KM, ibu jadi KM anak jadi KM (Kuat Meraba) jugak? Tapi oklah itu. Ada satu famili lagi pun terkena sindrom KM ini. Bapanya KM (Kuat Meliwat) ibunya pun KM juga (Kuat Memendam) anaknya juga KM juga (Kuat Melawa). Begitu juga ada satu famili lagi pun turut diresapi sindrom KM ini. Bapanya KM (Kuat Membelit) anaknya juga KM (Kaki Memfitnah).Itulah kan serba sedikit mengenai sindrom KM dalam DAP-PKR-PAS. Tidak ketinggalan juga sindrom 3 R (Raba, Ramas, Rasuah). Mohon sangatlah kepada semua pengundi di Malaysia ini menolak kedua sindrom tersebut KM dan 3R pada PRU 13 nanti. Dibimbangkan nanti kedua sindrom tersebut bakal menyebabkan pula satu dinasti keluarga yang perintah sebuah negeri selama 21 tahun terkena sindrom tersebut. Cukuplah tiga buah parti mengalami dua sindrom penyakit urat saraf. Kalau dua sondrom itu merebak tentu sukar Dr Hoogland dan Dr McDonalds merawat dan terpaksa isyithar diri mereka tidak berkelayakan dan tidak berkewibawaan pula. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kena tambah satu lagi KM "KUAT MENIPU"...yang lain2 tu pandai-pandai sendiri la...

Tanpa Nama berkata...

Berdoa macam Islam, rupanya ethis berhati Yahudi. Benci sangat pada Islam dan mahu Islam musnah. Ini yg dipanggil musuh dalam selimut muka sikit macam Melayu asli tapi hati kejam bak serigala. Siang malam usaha biar Parti Islam kesorangan senang dihancur lumatkan agar apa yang bersangkutan Islam tak ada lagi. Itulah perjuangan Jas bertopeng.

JAS SALLEH berkata...

Tanpa Nama 3:21, eloklah anda pergi berjumpa dnegan doktor pakar jiwa kerana teramat kronik sakit jiwa yg anda alami itu. :) Oh ya, kalu hendka menuduh lainkali dnegan bukti kukuh bukan dengan hanya halusinasi akibat pengrauh syabu dan ais. Allah SWT itu lebih mengetahui antara kita siapakah yang lebih benar perkataan dan perbuatannya. :)

Tanpa Nama berkata...

Pertama kali membaca tulisan sebodoh ini...

Tanpa Nama berkata...

entah la..malu UMNO memiliki ahli yang cetek pemikiran..tidak mampu berhujah dengan fakta,fitnah lebih diutamakan..makin org jauh dari umno adalah..masyaallah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...