Rabu, 19 Oktober 2011

SUNAT BACA: PAPA GOMO KANTOI & DR NOVANDRI ORANG INDON.!

Lorh .. Bukan Wa Tapi Olang Lain Maaaa 
ISU CABUL.  Maka riuh rendahlah akan sekelian para jejuak DAP-PKR-PAS mengatakan Papa Gomo kantoi. Lebih melucukan Dr Novandri dikatakan warga Indon baru tiga bulan dapat warganegara. Ini semua gara-gara jejuak DAP-PKR-PAS terlalu sangat hendak tunjuk cerdik. Malangnya semakin mereka hendak tunjuk cerdik semakin terserlah bercahaya-cahaya kebingaian mereka dalam menjawab isu cabul. Cerdik  asli dengan buat-buat cerdik mana sama kan. 

Penerangan / Penjelasan.

Dalam mana-mana kisah jenayah seksual identiti sebenar mangsa akan dilindungi. Apatahlagi dalam kes berprofil tinggi yang melibatkan anak kepada V.V.V.I.P. DAP memang terkenal dengan ikatan 'Potong Ayam' dunia kongsi gelap. Tanyalah Ronnie Liu sendiri dan Azmin Ali yang pernah dikantoikan bila cuba merungut mengenainya dalam komplot menjatuhkan Khalid Gagap. Gambar mangsa tidak penting. Apa yang penting ialah REAKSI DUA LIM KEPADA ISU TERSEBUT. Reaksi mereka berdualah menjadi pengukur sebenar samada ISU CABUL adalah BENAR atau FITNAH, Ternyata reaksi yang diberikan oleh dua Lim diukurkan sebagai lebih cenderung kepada membuktikan ISU CABUL ITU BENAR!

Bukti Isu Cabul Bukan Fitnah.


Kesimpulan daripada petikan di atas (dalam kotak berwarna merah) mengharuskan kepada hukum akal bahawa ISU CABUL ADALAH BENAR. Reaksi yang diberikan kepada gambar 'mangsa' menunjukkan bahawa wujudnya mangsa sebenar! Pada akal kita sudah tentu mengharuskan penafian kepada gambar 'mangsa' membawa kepada kesimpulan bahawa 'wujudnya mangsa sebenar'. Hamba sudah memberi amaran kepada LGE agar berhati-hati dan jangan bersikap angkoh nanti K A N T O I. Ternyata telahan hamba itu benar dan LGE buat sekian kalinya ntah ke berapa memang K A N T O I !

DEMO CERDIK BELAKO DEHHHHH .....
Papa Gomo , Dr Novandri dan sekelian gerombolan bloger pro UMNO memang bijak! Terbukti bloger DAP-PKR-PAS memang tidak diberikan susu ibu semasa mereka lahir dan membesar dengan susu lembu. Maka disebabkan itulah mereka lebih cenderung melindungi mana-mana lelaki yang suka 'menceroboh payudara' kerana mereka sendiri tidak pernah merasai jasa payudara ibu mereka. Ini juga jelas membuktikan bahawa keindonan Dr Novandri merupakan hujah ofensif bersifat murahan. Cuma kita juga ingin tahulah samada 'sumber rakan universiti' Dr Novandri yang dijadikan sumber maklumat berkenaan pernah 'GAGAL' mengorat Dr Novandri? . Mungkin juga 'sumber rakan universiti' Dr Novandri pernah kecewa dengan penolakan CINTA SONGSANG. Lainlah Azmin Ali. Hanya Allah SWT saja yang Mengetahui nya

TEPUK DADA TANYA IMAN!  


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa kau mengarut ni.. jakunnn..

Sesiapa yang dituduh pasti akan melenting.. Kes rogol amah pun rais yatim melenting.. itu normal bagi seseorang manusia.. jika benar maka pihak tertuduh perlu membuat pengakuan dan memohon maaf jika tidak benar maka pihak blogger pulak perlu dipertanggungjawabkan.. isu membuktikan ini benar atau tidak adalah dari blogger itu sendiri sebab mereka yang menyebarkannya..

Kau kata gambar tak penting? JIka gambar aku dipergunakan dalam jenayah liwat aku pasti melenting.. aku tak pasti kalau hang jenis bingai dan suka gambar hang difitnah.. heeeee

apa jenis hujah dah... nama cantik (Jas Salleh) tapi otak kat kepala lutut..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...